Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stotteren/inhouden/afslaan omega b2 3.0 v6

R

Ralph

Gast
word het na een half jaar niet eens tijd om de omi aan te sluiten op de diversen voorhanden liggende diagnose apparatuur?
het bederft nu wel heel lang het rijden met de omi. 7(8)7
 
Ik heb hem al 2x bij de lokale vod laten uitlezen en die kunnen niks vinden. Maar dat is ook niet gratis. En er komt nog eens bij dat ik niet dagelijks met de auto rijd komt voor dat ie een week stil staat en dat ik er dan mee weggaat.

En het probleem is dat het stotteren/inhouden niet de hele tijd is kan zo zijn dat als ik nu in 1 ruk naar oost duitsland kan rijden zonder dat ie problemen geeft. Het is echt maar af en toe.
 
Het probleem is gevonden. Alleen nog geen tijd gehad om de oplossing hier neer te zetten.

Het probleem zat inderdaad zoals eerder genoemd in de bobine zat een klein scheurtje in wat inmiddels bruin was geworden maar dat was niet te zien zonder demontage van dat ding. Het enige vreemde wat ik eraan vond dat nadat ik er een paar keer water erover heb gegooid dat ie gewoon normaal bleef doen.
En dat ie eigenlijk na een klein buitje die week de storing er in bleef zitten.
Bedankt voor de suggesties d:)b
 
De mijne was bijna in 2 stukken, boven en onderkant, was ook ineens over toen terwijl hij al veeeel langer gescheurd was zonder wat te merken. Klein buitje/groot buitje, maakt niks uit. Volgens mij was het zelfs droog de dag dat hij kapot ging.
Maar gelukkig is het opgelost ;).

Gr. Paul
 
Bovenaan