Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stotterende 2.5tds blitzzzzzz

Sow.... de zwaardere opvoerpomp was te zwaar. Kreeg te veel brandstof waardoor de pomp op de motor begon te sissen. V d week ff bij bjorn van de mat zwarte blitz geweest. Kreeg ik ff n ander opvoerpompje mee, ff uit zn blitz geschroefd . En ik kreeg nog 3 brandstofpompe mee. Neem maar mee. Kiek maar ff, zei tie. Helemaal top. Volgende week opvoerpompje eens wissenlen. Kijken wat ie dan doet. Als dat nog niet genowg is, wissel ik ook de brandstofpomp. Heb n klein poelietrekkertje mee gekregen, om de pomp van het tandwiel te drukken zonder dat t tandwiel in t diatributiehuis valt. Fingers crossed...
 
Bij bjorn geweest. Paar pompen en n opvoerpomp mee gekregen. Eerst de opvoerpomp gewisseld. Loopt n heel stuk beter. Nog wel iets onregelmatig, maar n heel eind de goeie kant op.
 
Klopt t dat ik door de brandstofpomp iets te draaien, ik t stationair kan veranderen? Of heeft dit met dieselinspuittiming te maken? En heeft iemand de kleurenscha voor me van deze motor op n diagnosestekker (16 pins) ? Heb n stekker gescoord. Maar ik moet de draden nog op de juiste plek aan de stekker maken. Kan ik als t moet de motor uitlezen.
 
Bovenaan