Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Stuur met (nep ? ) Hout ?

Goedemiddag,

Als iemand een zwart leder stuur heeft met (nep ?) Notenhout over heeft, dan hoor ik dat graag. :*) het zou mij wel mooi lijken , mits de prijs enig zins acceptabel is.

Mvg
Richard
 

Joep

Verbannen
Deze zijn erg zeldzaam. Het zijn stuurtjes van Irmscher.
Op Ebay.de stond er laatst 1 met radiobediening. Geen idee of daar verschil in zit en of het is over te zetten maar reken maar rond de €175 tot €275.
 

yoyo

The UK brothers
Zonder radioknopjes = B1
Met = B2 echte zijn rond de €250, 00

Maar let op, er zijn ook imi's in omloop
 

yoyo

The UK brothers
Tsjaa, die keuze moet je zelf maken.<br /><br />-- 16 sep 2014 03:01 --<br /><br />
IJsblok zei:
Ik dacht dat je de radioknopjes over kon/moest zetten? Net als de airbag overigens.

Gr. Paul

Klopt geloof ik wel, dat heeft Sjors eens een keer bij Jacco's bolide erin "geplakt"meen ik.
 
yoyo zei:
Zonder radioknopjes = B1
Met = B2 echte zijn rond de €250, 00

Maar let op, er zijn ook imi's in omloop

Niet helemaal correct. Net als Vectra stuur is deze zowel met als zonder geleverd. Is later in te bouwen idd. Wel dan stuurlint (zit achter het stuur en activeert de luchtzak) er ook bij regelen ivm bekabeling voor stuurwielbediening.

Voorbeeld B1 stuur met Irmscher notenhout

dc8978c387abf27be98e3fa7be886f6d.jpg


en voorbeeld B2 stuur (andere luchtzak oa)

irmscheri.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Van dat B1 stuur zijn 2 versies geleverd, eentje met en eentje zonder voorbereiding voor de knopjes. Zie bijv. het stuur in mijn groene B1, dat is er een waar de gaatjes en uitsparing al in zitten:

IMG_0398m_zps20d03273.jpg


IMG_0399m_zpsbccb59e7.jpg


In de MV6 zit het ook, alleen was dat een stuur zonder knopjes voorbereiding. Daar heeft Ruud destijds een mooi staaltje werk geleverd toen de MV6 nog van Sjors was, dus daar zitten ze nu ook in.

IMG_1047.jpg
 
Bovenaan