Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

stuur scheef nà remactie

Klinkt niet fijn allemaal Jeremy. Ik weet het ook niet al denk ik dat de achterste rubbers wel het door jou beschreven gedrag kunnen veroorzaken. Ik hoop dat je het vindt man.
 
Bij de voorste heb ik, na dat het rubber gedeeltelijk verwijderd was, de ring voorzichtig doorgezaagd. Laatste stukje niet zagen maar breken met een schroevendraaier. Anders beschadig je de draagarm.
 
De voorste heb ik al gedaan Rob. Gaat mij om de achterste. Vraag me nu alleen af hoe de draagarm dadelijk de krachten gaat opvangen als er voor en achter PU in zit. Op het OOF waren ze er destijds niet over te spreken, echter die gele wat ik hierboven heb gelinkt schijnt een zachtere, meer buigzame variant te zijn.....
 

Joep

Verbannen
Als die gele zachter is dan lijkt me dat perfect. Te stijf wil je het niet hebben. De armen zijn daar eigenlijk ook niet voor gebouwd gok ik. Een Omega is tenslotte geen racewagen. :P
 
Als die gele zachter is dan lijkt me dat perfect. Te stijf wil je het niet hebben. De armen zijn daar eigenlijk ook niet voor gebouwd gok ik. Een Omega is tenslotte geen racewagen. :P

Onzin! Te stijf bestaat niet, hoe stijver hoe beter_O- en nee die 2.2 is geen racewagen nee_O-
 
Ik ga me in ieder geval die gele bestellen. We zien wel of het wat is of niet. Ik heb hier nog een nieuwe set originele draagarmen liggen die ik al een hele tijd geleden had besteld. (En was vergeten! 8)7) Deze gaan er voorlopig even in zodat ik tijd heb om de huidige te voorzien van nieuwe achterrubbers.
 
Bovenaan