Wij deden dit jaar mee met de carbagerun, met een Omega MV6 3.0 automatik.
We hebben ca. 4000KM gemaakt, met 1 probleem: 1 lekke slang van de driewegklep richting motor (deze hebben we ingekort, slechte deel verwijdert) en konden weer door.
Voordat de lange en zware rit van start ging zijn we eerst naar R&R cartechnics geweest.
Gezien de omega doktor nog verlagingsveren tekoop had en hij heel goed schijnt te zijn in wiellagers vervangen zijn we daar maar heen gereden.
Ralph vond dat de motor er nog goed bijlag, en dacht aan de carbagerun en zei: koude lucht, EGR afdoppen Dat hebben we dus maar braaf gedaan thuis.
Ralph kon de auto wel waarderen na verloop van tijd, miss wil hij die van hem inruilen?
Hierbij wat foto's:
Zo was die
We hebben ca. 4000KM gemaakt, met 1 probleem: 1 lekke slang van de driewegklep richting motor (deze hebben we ingekort, slechte deel verwijdert) en konden weer door.
Voordat de lange en zware rit van start ging zijn we eerst naar R&R cartechnics geweest.
Gezien de omega doktor nog verlagingsveren tekoop had en hij heel goed schijnt te zijn in wiellagers vervangen zijn we daar maar heen gereden.
Ralph vond dat de motor er nog goed bijlag, en dacht aan de carbagerun en zei: koude lucht, EGR afdoppen Dat hebben we dus maar braaf gedaan thuis.
Ralph kon de auto wel waarderen na verloop van tijd, miss wil hij die van hem inruilen?
Hierbij wat foto's:
Zo was die