Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tellerbak

Gisteren toen ik onderweg was stopte alles ineens met werken in mijn tellerbak...
Alle meters blijven liggen als ik het contact aanzet gaat er letterlijk géén lampje branden...
Wat wel werkt zijn de lampjes van mistlichten pinkers en de verlichting van het dashboard.
Iemand een idee?
 
Inderdaad was inderdaad zekering 15.
Gisteren al nagekeken met een licht beschonken hoofd leek er geen kapot8)
Vanmorgen met een nuchter hoofd tellerbak eruit gehaald om te bekijken achterin... |:(zag er netjes uit...d:)b maar opnieuw zekeringen kijken en jawel eerst 12 gepakt die was goed... toen 15 en die was kaput... andere erin en gemaakt*O*

Toch bedankt voor je reactie:Y
 
Haha dat is het nu net... ik heb er helemaal niks aan veranderd vandaar dat ik het zo raar vind. En daarstraks na het 2e keer springen heb ik zowat kabeltjes nagekeken enzo nergens niks te vinden. Opnieuw andere zekering gestoken en rondje gaan rijden en hij bleef... niks meer aant handje.... leg het maar uit... ik snap er allemaal niks meer van7(8)7
 
Da's echt maar de volhouder wint... vandaag naar zen vervanger gaan kijken nog een weekje of 2 en dan gaat ie of naar de volgende eigenaar of op pensioen of naar de eeuwige slachtvelden
 

ommie b2

Heer van Stand
:?:?:?:'(:'(:N:N:N;w;w;w:h:h:h:X:X:X

Slachtvelden...... netjes uit elkaar pulken dan, niks geen botte bijl gedoe......

Je kan er ook een botsproef mee doen.... met zo'n poppetje erin natuurlijk.... , niet zelf...... effe kijken hoe hij het doet enzo..... of hoeveel druk of trekkracht hij verdragen kan.... een soort van vierendelen... ach nee. veel te geweldadig.... leren zwemmen? Nah.... is allemaal veel te zonde... ergens zit er vast iemand te springen om de tellerbak.....*O**O**O**O*

Toedels Yvonne
 
Leren zwemmen heb ik al eens getest met een omega... ze leren het niet goed!

Netjes uit elkaar halen kan...

Botsproef of autovoetbal is één van de mogelijkheden

Trekkracht kan al tot 5435kg en blijven gaan zonder gevolgen.

Of hij moet snel verkocht zijn...
 
Bovenaan