Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

terug 1tje gekocht

Na mijn ongeval van een aantal weken geleden moest ik op zoek naar een andere auto.
Ik heb na lang twijfelen toch gekozen om terug een omega te kopen.
Een 2.5dti hadgeschakeld, omdat ik met men automaten nog niet veel geluk gehad heb.
Ik hoop dat ik met deze diesel mider problemen ga hebben als met mijn eerste 2.5td.
Foto's volgen nog
:)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Succes ermee!

Goede blokken, maar doe het nodige.

Lees je goed in over de inlaatcollector en injectoren.
Als je het zelf kan sleutelen is het een kost van pakweg 600€ om safe te zitten.

inlaatcollector 530d en injectoren laten testen (cleanen)
Als je daar dan toch bent even de voorgloeiers meetesten ;)
 
Ach, handgeschakeld geeft ook weleens problemen hoor, spreek uit ervaring :).
Wel mooi dat het weer een omega is, veel plezierige km gewenst ;).

Gr. Paul
 

richard66

500.000+
Mooi man dat je toch weer voor een omega gegaan ben d:)b d:)b

Dat heb je in ieder geval nog een onderdelen wagen over.

Maar heb je ook nog een paar foto,s van je nieuwe aanwinst :Y _O-

Gr Richard. :b
 
mooie wagen! vind de velgen ook netjes onder een omega! en propere wagen zo te zien + een mooi kleurtje! goede aanwinst denk ik dan!
veel succes ermee!
 
Bedankt allemaal. Je een Design edition. Met prachtige groene zetels _O- _O- (daar moet ik nog iets op verzinnen)
Ik zal nog een aantal foto's posten.

Verlaging is vooraan 5 en achter 4cm. Het merk is me even ontgaan, maar kan ik wel effe voor je opzoeken als je wil.
 
kikske zei:
Verlaging is vooraan 5 en achter 4cm. Het merk is me even ontgaan, maar kan ik wel effe voor je opzoeken als je wil.

Hee thanks voor de info. Was erg benieuwd hoeveel hij gezakt was. Heb zelf namelijk een set 30/30 liggen die er nog onder moet, maar dat zal wel gaan lukken denk ik 8)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat past prima Marc, een Irmscher verlaging is al net iets meer dan dat en dat was een officiële optie. :)
 
Klopt Jacco, maar in mijn geval is het wel van belang dat mijn velg/band combinatie nog past (aan de voorzijde). Door de hoge et-waarde komt het hele gebeuren best een eind naar buiten, en ik wil niet dat het in elke bocht aanloopt tegen het spatbord :9 .
Aan de achterzijde verwacht ik totaal geen probleem, daar is ruimte genoeg.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja, beetje voorzichtig zijn. Met standaard vering en ET30 zie ik ook al wat lichte sporen in mn wielkasten..
 
Bovenaan