Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Terug in de Omega

Ik kom vanzelf wel tegen wat er allemaal voorbereid ligt en wat niet. Zover bekend in ieder geval wel de achterbankverwarming. Rest komen we gaande weg wel tegen!

Gisteren de andere sloffen voor de Omega gehaald. Natuurlijk gaan die er gelijk onder. Alleen na 2 wielen te hebben vervangen bedacht ik mij ineens dat ik nog foto's moest maken :F Vandaar de foto's van 2 kanten..

Voor:
20150205_130040.jpg


Na:
20150205_130024.jpg


Blauwe plekjes zijn er al vanaf, stond op waar ze moesten komen. Linksvoor zit er geen blitz op maar zat los erbij. Moet er nog een keertje opgeplakt worden :Y

Het stuur heb ik na lang worstelen maar even gelaten voor wat het is. Het wiel wilt er met geen mogelijkheid vanaf. Mijn oom komt zondag mijn kant op en heeft er nog wel wat trucjes voor in petto. Meer foto's als het gelukt is d:)b

Ook heb ik de grijze instaplijsten aan de binnenzijde die niet meegenomen waren in de Omega gezet om het zwarte zwart wat te breken. Staat wel gaaf, de zwarte klikjes met de blitz zijn er terug op gegaan. Resultaat is goed voor mij. Helaas nog geen foto van, maar dat komt na het weekend wel!

Groetjes,
Matthew
 

richard66

500.000+
Zo dat ziet er een stuk beter uit al zeg ik zelf . ;)
met deze velgen onder je omega d:)b

Je bent goed op weg . 8)

Gr Richard. :b
 
Zoals beloofd nog even wat foto's :Y

Het leer van het stuurwiel was op een plek versleten dus moest er een nieuwe in. Nu heb ik er eentje uit de B2 serie erin gezet. Na wat worstelen is het toch gelukt:
20150214_161657.jpg


Radio bediening is nog niet aangesloten, dat komt nog wel een keertje.

Ook de grijze instaplijsten in combi met de zwarte strips erin bevalt mij ook nog steeds. Het enige wat ik bovenaan mijn lijstje heb staan zijn de deurpanelen... Dat stof begint mij nu wel te vervelen en wil wel wat "luxer".
20150214_161716.jpg

20150214_161641.jpg


En als laatste vandaag heb ik ook nog het schakelaartje van de spiegelafstelling vervangen. Had er nog eentje liggen voor een B1 dus die er maar ingezet. Zit wel een lampje op maar is niet aangesloten. Spiegels bewegen nu weer d:)b
20150214_161634.jpg


Groetjes,
Matthew
 

Joep

Verbannen
Iedereen is weer lekker bezig geweest zo te zien!
Ziet er netjes uit, die panelen zou ik wisselen voor lederen exemplaren. Dat zal luxe staan, wel de stoelen dan ook meteen doen. :*)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
B2 stuur staat goed.

De kleurcombinatie met de dorpels zo is niet helemaal mijn ding op deze manier, maar ben benieuwd naar het vervolg als je er een interieurtje in hebt zitten dat past bij de verdere plannen.
 

Joep

Verbannen
Je had toch nog een B1 beige lederen interieur liggen of was juist die verkocht? Anders zou ik die inbouwen of anders je grijze B1 interieur. Beide zal erg keurig staan icm de buitenkant van je Omi. :Y
 
Bovenaan