Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Terug met een MV6

Joep

Verbannen
Zeker een mooie Omega Martijn. Deze zal zeker niet misstaan op een OOP meeting! ;)
Ik ben wel fan van deze kleur, staat een B1 goed.

Jacco heeft nog een mooie set echte orginele MV6 wielen te koop. Als je hem zo orgineel mogelijk wil maken is dat een mooie update.
 
Bedankt! Maar ik dacht dat dit al originele mv6 velgen waren. Dat vertelde de verkoper tenminste. Die had ie nieuw besteld geloof ik. Of ik heb het verkeerd begrepen. Maar deze velgen zijn nog helemaal nieuw. Geen krasje te vinden.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Heel netjes, mooie omega

Als je er van af wilt (kan ik mij niet voorstellen) dan heeft Niels van dit forum misschien wel interesse

Grt. Hans
 
Nee ik wil hier niet zomaar vanaf! Deze is echt in zo'n goede staat dat ik deze mv6 eigenlijk wil bewaren. De mv6 krijgt een nieuwe distributieriem, die paar mini plekjes worden netjes weggewerkt en ik wil de auto nog laten tectileren en dan zet ik hem netjes in een stalling onder een hoes zodat ie er hopelijk over vele jaren nog zo goed uit ziet. Ik zal er zeker af en toe mee rijden want alleen maar stilstaan is niet goed voor de motor. Ik heb al spijt dat ik vroeger mijn vectra 2000 GT gewoon heb opgereden en heb weggedaan. Je vind ze tegenwoordig nergens meer. En deze mv6 is zo netjes en origineel dat ik hem wil houden! Over een tijdje vind je misschien geen goede mv6 meer.. Ik wilde gewoon een V6 gaan rijden. Ik maakte een proefrit met een uit Amerika geïmporteerde Chevrolet Tracker (Suzuki Grand Vitara) met een 2,5 liter V6 met ook 211 pk. De lak was erg lelijk, maar rijden deed ie Fantastisch. Dat was vorige week maandag. Ik ging twijfelen over of ik tot koop over moest gaan of niet, en tijdens het twijfelen kwam er een andere geïnteresseerde die hem weg kaapte. Gelukkig kwam ik de volgende dag deze Omega tegen en hierover hoefde ik geen seconde te twijfelen. Gelukkig stond deze mv6 niet op marktplaats maar op een onbekende site waardoor er geen reacties kwamen. Ik ben uiteindelijk toch weer bij een Omega uitgekomen en ik ben er erg blij mee!
 

ommie b2

Heer van Stand
Het is zeker een mooike Martijn, mag je met recht trots op zijn.

Toedels Yvonne

uhhhh, hij praat Duits, kan hij geen Nederlands?
 
Hey Yvonne! Bedankt!! Deze Omega komt uit Duitsland. Ik weet nog niet of het mogelijk is om de boordcomputer in het Nederlands te krijgen. Mijn Duits is nicht so good :-)
 

ommie b2

Heer van Stand
Dat zal best met een Tech 2 ofzo kunnen.... en anders spreekt hij maar Duits, kun je onderweg ook nog een vreemde taal leren.... multifunctioneel, zo'n omega....

Toedels Yvonne
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
kan dat niet via de menu knop op de radio?

ik kan het net niet zien op de foto wat er op de knoppen staat

welk type en merk radio is het?

Grt. Hans
 
Philips CCR600 Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar de vorige eigenaar zei dat het niet kon. Hij had wel de navigatie in het Nederlands kunnen zetten. Ik geef toch wel de voorkeur aan Nederlandse taal boven de Duitse taal hoor...
 
Ja ik heb er ook een tech 2 aan gehad en kon geen Nederlands kiezen! Ligt misschien ergens aan een bepaalde module die er is ingebouwd ofzo?
 
ziet er zo op het eerste gezicht keurig uit alleen jammer van de lm wielen, vind ik niet staan, zijn niet origineel ik zou jacco eens een pb geven die heeft nog mooie mv6 wielen te koop van de laatste serie zijn 16 inc en anders Berry, heren ik zie de provisie wel tegemoet_O-
 
Ja ik vind de velgen ook niet echt mooi, ik vond die standaard velgen van mijn vorige B1 2 liter zelfs mooier dan deze. Maar deze velgen zijn nog wel echt als nieuw. Misschien kan ik ze leuk verkopen en dan originele mv6 velgen aanschaffen
 
Bovenaan