Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tjoenen op zijn Fries

Berry

OOP Huisleverancier
Een week geleden een mooie omi 3.0 sedan executive verkocht aan een jongen hier in de buurt,hij was op zoek naar een snelle omi om die tegaan "tjoenen" oa verlagen,special paint en het interieur goed aanpakken :) mooie plannen toch?
Gisteren heb ik de omi mogen aan schouwen,en het is aardig gelukt dacht ik zo d:)b
Dit is de auto waar het overgaat

Zo is ie nu


Schitterende special paint :) en aardig verlaagd

Het aangepakte interieur ..... _/-\o_

En van al dat harde werk krijg je natuurlijk dorst.
En wat doe je als je klaar bent ...een test ritje natuurlijk ;)
zie filmpje
 

yoyo

The UK brothers
Maar toch........ :'( , er zijn mensen die hun omega met pijn en moeite rijdend kunnen houden.
Maar IDD net wat Walter zegt rijdt hij ergens tegenaan ?
 

ommie b2

Heer van Stand
Ik kan heel goed begrijpen dat het gewoon ontzettend vet is om een auto in plaats van naar de sloop of stort te brengen, zelf lekker uit elkaar te prutsen en vervolgens in puin te rijden, maar moest dat nou echt met een Omega? :'(

Toedels
een beetje treurige Yvonne
 

tonboy

Verbannen
ommie b2 zei:
Ik kan heel goed begrijpen dat het gewoon ontzettend vet is om een auto in plaats van naar de sloop of stort te brengen, zelf lekker uit elkaar te prutsen en vervolgens in puin te rijden, maar moest dat nou echt met een Omega? :'(

Toedels
een beetje treurige Yvonne
Ach, Yvonne, je moet maar zo denken. Het is een V6, daar zijn er genoeg van.... _O- _O- _O-
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nee hij raakt niets hoor,hij kan wel aardig rijden hoor,het word trouwens een drift bak,dus de automaat word geruild voor een handbak,een rolkooi erin,een CO2 sper enz enz en als ie klaar is matzwart gespoten en dan is ie tebewonderen op het circuit.

 

ommie b2

Heer van Stand
ohhhhhhhh, zooooooo..... daar ben ik dus weer met boter en suiker ingegaan;)
Maar, nie met alle ommie's doen, vin ik toch wel jammer.....

Toedels
Yvonne
 
Bovenaan