Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Toerenteller en benzinemeter vallen steeds uit

Hallo beste lezer van mijn bericht,

ik heb een probleem, mijn toerenteller en benzinemeter valt steeds vaker uit en soms na een paar honderd kilometer slaan deze weer spontaan aan en dan heb ik er een poos geen last meer van..... ik heb mij laten vertellen dat dit kan komen omdat ik niet de originele radio er meer in hebt zitten? nu moet ik bekennen dat ik inderdaad na het vervangen van mijn oude (originele) Philips radio/cassette speller ik problemen hebt gekregen en heb de nieuwe speler weer na een jaartje vervangen door weer een andere radio/cd speler maar nu heb ik weer last dat hij uitvalt, is een tijdje goed gegaan. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? en of het wel daar aan ligt.... of moet ik enkele draden in de stekker omzetten?

Alvast bedankt voor jullie ideeën.
Ik heb een OMEGA X2.0XEV van 20-01-1997

Met vriendelijke groet,

Ton van Weeren
 
Heeft niet noodzakelijk iets met de radio te maken. Heb dit ook gehad bij een 2.2i b2 en hier zat de originele radio nog in.
 
Hallo Lowflyer, bedankt voor je reactie! kan je mij misschien vertellen wat de oorzaak en de oplossing is/was?

Mvg Ton
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het kan met de radio te maken hebben maar dat is moeilijk te zeggen, het ligt eraan hoe goed dat gedaan is.
Ook kan de tellerunit aan het kapot gaan zijn of er is een losse verbinding of een los contact.
Als je verder geen storingen hebt dan alleen daar?
 
Hij doet het weer sinds vandaag? raar hoor....
Bedankt voor jullie uitleg ga wel een keertje spitten achter dashboard :S
 
Bovenaan