Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tweeeet !

Ik doe helaas niet mee.
Ik ben niet zo twitter, facebook en andere rotzooi gezind.
Ze moeten van mij alles niet weten. :N
 

Vega

Medewerker
Administrator
Leuk, maar ook niet voor mij.
Ik heb ook geen idee hoe het werkt.
 
I knows... maar het draagt wél bij tot onze naamsbekendheid.
Daarom moet ik ook bekennen dat ik het (te) lang heb uitgesteld :X
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb het tot op heden bewust niet gedaan. Ik heb er niets mee, vindt het vrij nutteloos voor persoonlijk gebruik. In dit geval is het natuurlijk wel leuk om het erbij te hebben als reclame. Of het echt werkt vraag ik me dan wel weer af, maar dat gaan we vanzelf meemaken.
 
Lol, ik ben dus in ieder geval niet de énige die niet op twitter zit... 8)7

Misschien wel 1 van de mensen van de jongere "garde" die niet hieraan mee doet , maar dan nog. Ik vindt het persoonlijk allemaal niet zoveel, net als facebook en hyves overigens. Heb wel een tijdje op hyves gezeten, maar na 2 weken heb je een vriendenkring van 200 mensen, waarvan je er maar 30 werkelijk kent, waarvan er maar 10 "echt" bevriend met je zijn/of familie o.i.d. 7(8)7



Voor naamsbekendheid/reclame is het dan natuurlijk weer ideaal. Genoeg mensen die erop zitten, en daarvan zullen er heus wel een paar omega rijden! d:)b
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Hihi, precies meer mensen die niet twitteren, facebooken, of hyves-en, of netloggen, of... :)

Ikzelf ook niet trouwens...

srry Ruud
Maar ik ga het wel eens bekijken uiteraard!
 

yoyo

The UK brothers
tweeeeet?waaaaat, :h

Dat is ff niets voor mij, is weer zo'n hype die even niet voor mij is weggelegt. :N
Is net zoiets als sms'en voor ons in de jaren 90, je kan zien dat de gemiddelde omega rijder iets ouder is
(bejaard wil ik net niet zeggen) O-)
 
Sow, recht in z'n.... Mare ja ik moet eerlijk gezegd ook nog een Twitter acc. maken hoor maar dat ga ik nu zeker doen :P
 
Men moet zelf bepalen wat men wil (gelukkig kúnnen we dat hier in NL).
Ik heb Twitter in ieder geval nu ook "besmet" met het Opel Omega virus >:)
Hopelijk komt er wat uit... you never know :)
 
Ik heb Twitter doe er niet veel mee, maar voor OOP zal ik wel ff promoten ;) gaan we ook aan de Facebook? Daar heb ik wel een aardig netwerk vanuit m'n Paintball achtergrond.
 
Bovenaan