Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

type aanduiding achterkant

Weet iemand hoe het opel logo en het type aanduiding vast gezet zijn op de achterkant.

Alvast bedankt.

Mvg William
 
met een lijmsoort. ze zijn te verwijderen met beleid .<br /><br />-- 18 mei 2013 22:36 --<br /><br />het opelogo ook met 2 kleine stiftjes in de carosserie nog.
 
ik had bij mijn omega eerst alleen opel eraf gehaald.
maar toen kon je precies zien waar het gestaan had zelf na met een zware polijst machine er over te zijn geweest.
dus heb het er weer opgeplakt.

gr Wybe.
 

Joep

Verbannen
Ik heb het gedaan dankzij een tip op het OOP. Namelijk het logo of de tekst warm maken door middel van een fohn (niet te dicht erop want denk om je lak!) en nadat de lijm achter het logo of de tekst weer soepel is geworden, kun je met een stuk visdraad het logo of de tekst zo los snijden van de lijm.
Daarna de lijm verwijderen.
 
Bedankt voor de reacties.
! ding is me nog niet helemaal duidelijk.

Dus alleen het plaatje van 'Omega 2.5 V6" is gelijmd ,en het linker Opel logo zit ook met stiftjes vast?

En goede tip trouwens van die fohn ;)

Mvg William
 
Omegast heeft een stationwagen, vandaar de vergissing denk ik,

de woorden "opel" en "omega" etc zijn allen gelijmd, maar bij een stationwagen zit er nog een groot opel-logo midden op de achterklep, dat logo is normaal ook gestift met 2 pinnetjes (maw, er blijven 2 gaatjes over als je het eraf haalt)

persoonlijk heb ik m'n logo's er gewoon met een scherp mes af gewipt, héél zachtjes druk zetten en een doek ofzo tussen houden, dan wringt die lijm ook los, en dan gewoon zoveel mogelijk lijm er zo af prutsen, nadien met de juiste middelen de laatste resten verwijderen & opblinken!
 
nee alleen het logo met de bliksem in het midden. zit met stiftjes. de rest van de typeaanduiding is gewoon gelijmd. goedemorgen trouwens :O
 
Okbedankt het is nu helemaal helder

Dan ga ik de onderhandelingen starten voor het mogen gebruiken van de föhn ;)

En ook goedemorgen :)

Mvg William
 
Bovenaan