Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

vauxhall Omega mv6

Berry

OOP Huisleverancier
Vandaag met Jan Wieger een Engelse Omi opgehaald
Weinig gelopen,1 ste eigenaar en een berg papieren [rekeningen] erbij.
Een grappig dinkie al zeg ik het zelf,en het rijd apart 8)




 

Berry

OOP Huisleverancier
Grappig he Jacco,wat ik er mee moet weet ik niet maar hij moest gewoon mee naar huis :s
 

Berry

OOP Huisleverancier
Geen idee Aart,is niet de bedoeling dat ie uit elkaar gaat,moet maar is kijken wat de bpm is :r
 

Joep

Verbannen
Voorbumper heb ik toen ik net alles om ging bouwen naar Vauxhall ook overwogen. Echter wou ik een voorlip en dat ging niet helaas.
Erg mooi vind ik 'm wel staan.

Vette, unieke aanwinst Berry! :Y
 

Berry

OOP Huisleverancier
Idd Henri heb gebeld naar de belasting dienst en de bpm word berekend over de uitstoot en dat was volgens hun nog wel een aardig bedrag meer dan €500 :'(
En Joep ik heb nog een lippie liggen en volgens mij moet dat gewoon passen want de bumper heeft dezelfde vorm als de standaard bumper.
 
Berry zei:
Idd Henri heb gebeld naar de belasting dienst en de bpm word berekend over de uitstoot en dat was volgens hun nog wel een aardig bedrag meer dan €500 :'(
En Joep ik heb nog een lippie liggen en volgens mij moet dat gewoon passen want de bumper heeft dezelfde vorm als de standaard bumper.

500 is ie niet waard Berry.
Doe mij dat lippie achterop maar ;-)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Klopt helemaal Arjan in geen €500 jaar ....maar sloop het lippie er "nog"niet af :w
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ho ho jij zegt lippie past niet ...ikke zeg van wel 8) lippie is ook niet tekoop.Ik ben al op leefttijd he dus een lippie op een bumper gaat nog net,zo''n tupperware, petjes, bumper is niet mijn ding ;)
 
Bovenaan