Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Velg voor Metalrush?

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ruud

Is dat ook geen mooi velgje?
007.jpg
;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Staat 'm ook erg goed vind ik. Al is het een velg die ik, persoonlijk, bij een 'rustige' lakkleur wat minder tot zijn recht vind komen.
 
Ik zou ze onder een Marseille rode Omega ook kei gaaf vinden !!

Mooie Velg, 19' OPC van de Vectra !
M'n Pa zou deze ook graag onder zijn GTS V6 hebben d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hmm, heb ze nooit onder een GTS gezien.. moeilijk voor te stellen hoe dat staat. Vraag me af of ik dat een mooie combi ga vinden. Heb je toevallig een voorbeeld?

En inderdaad, onder zo'n rode lak gaat dat ook prima. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hehe, ik wist al dat dat ging lukken. :+

Ik vind de 6-spaaks versie niet zo'n succes. De 5 spaaks wel wat meer, maar als ik dit zo zit te vergelijken dan heb ik hier niet zoveel mee. De Sport Stars staan beter. :)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Sjors-V6 zei:
Ik zou ze onder een Marseille rode Omega ook kei gaaf vinden !!

Mooie Velg, 19' OPC van de Vectra !
M'n Pa zou deze ook graag onder zijn GTS V6 hebben d:)b

Weer een punt meer om die Sport Stars onder je Omega te krijgen ;)

@B-Buster: Ik had nog niet eens gezien dat er 5 en 6 spaak velgen waren :O
idd, de 5 spaak is iets interessanter...
 
De 5 spaaks vind ik zelf ook veel mooier !

Haha Stijn, ja idd :9 echter komen de 17' Soft Star's er volgende week weer onder ! zet ik de Sport Star's weer in de was, en gaan ze de vliering op, kunen ze even lekker bij komen van deze drukke zomer onder de GTS.
 
Hebben die velgen weinig van mee gekregen dan wel, hebben de gehele zomer op de vliering gestaan _O-

Velgen hebben bij mij niet veel te lijden, rij toch statig in de Omega (als een ouwe bok dus :') ) en maak ze vrijwel iedere dag schoon :*)

Ik kan het i.i.g niet maken te blijven rijden met de Sport Stars van mijn Pa waar gloednieuwe Dunlop's om heen liggen) als hoor ik hem er niet over, dat zit mij niet lekker i.i.g ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
En als dan iedereen in de zomer weer naar de zomerset gaat wissel jij terug naar 16" zeker? _O-


Dat je niet met je vader z'n set blijft rijden snap ik. Zou ik ook niet doen.
 
lolz _O-

Nee, ik denk dat ik eerdaags winter rubber om mijn standaard 16' Sport velgen laat leggen bij de Opel Dealer, mooier Michelin Alpin's denk ik _/-\o_
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat klinkt als een beter plan. :)

Maar de banden daarop waren toch een stuk beter dan die van de MV6 wielen? Niet handiger juist die om te wisselen?


Die banden zijn prima idd, je bedoelt winter rubber om de standaard Pre-Facelift MV6 velgen ? hmmm... ook een idee d:)b
 
Bovenaan