Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Verlaagen

Hooi effe een vraagje weet iemand waar ik verlagings veren of een schroefset kan halen voor me omega b sedan of be staat dat niet?
 
Ik heb nog wel een setje liggen voor een paar 10tjes en anders schroef kit gaat mijn voorkeur uit naar fk motorsport die zit er bij mij onder...
 
Flex d'r in zetten....7(8)7 Kost een beetje stroom maar. Veel gebruikte setup is Eibach/Bilstein. Maar er zijn genoeg mogelijkheden. Kijk inderdaad maar eens op Ebay.de Ik heb zelf een adresje net over de grens dus dat scheelt wel met de verzendkosten!
 

Joep

Verbannen
Gaat financieel niet zo lekker en dan geef je je geld uit aan een verlaging? :P

Gewoon Eibach veren kopen en op je eigen veerpoten zetten. Is zo'n 3cm lager ongeveer en het goedkoopst mits je het zelf kunt doen.
 
Ja kan alles zelf ja tuurlijk ook al heb je het niet breed valt altijd wel wat te sparen en ik ga niet uit dus dit is mijn ding veder haha
 

Joep

Verbannen
Mocht je voor Eibach kiezen, wel goed opletten dat je de goede koopt (er zijn veren voor een V6 of 2.0 of diesel etc)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
En er rekening mee houden dat je schokdempers kort daarna aan vervanging toe zijn.
Zijn het nog de originele? Dan meteen vervangen.
 
Bovenaan