Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vermeldingen/samenwerking OOP @ andere websites

Langzamerhand krijgt onze portal meer en meer leden en content.
Hierdoor heb ik besloten om langzamerhand eens wat reclame te gaan maken en op zoek te gaan naar eventuele sponsoren (waar OOP-leden dan ook weer van kunnen profiteren :Y ) en samenwerkingsverbanden met andere Opel Omega -fora en -websites.
Ik durf nog niet te zeggen of al mijn plannetjes gaan lukken, maar de eerste stappen zijn gezet.
Zo ben ik met CarClean in onderhandeling en hebben we ook een vermelding gekregen op de Opel-startpagina.
Nogmaals: het zijn kleine stapjes, maar zo hebben we allemaal leren lopen :')
 
Prima actie d:)b . Kan ik echt waarderen. Dat het kleine stapjes zijn is toch ok. Hoelang is het OOP nu in de lucht; nog geen half jaar. En in dit half jaar is al veel gedaan en voor iedereen is het liefhebberij c.q. hobby.

Dus nogmaals d:)b .

Groet,

Walter
 
Ik vind het prachtig wat hier gepresteerd word !

Ook allemaal ongelooflijk vriendelijke mensen en er zijn er zelfs bij met kennis van zaken (lol , grapje he)

Op sommige fora krijg je soms van die rare antwoorden of zelfs totaal geen omdat ze je niet kennen (ook al heb je je voorgesteld maar dat lezen ze dan niet)

Hier is iedereen even vriendelijk en behulpzaam , daarom een dikke dank u aan allen en ga zo door !!!!!!!
 
Dank voor de leuke en vriendelijke woorden *pinkt traantje weg* :')

Ik haal mijn energie weer uit het feit dat we samen leuk bezig zijn met een gezamenlijke hobby.
Dat we allemaal nog maar héél lang de Omega op de weg mogen houden :Y d:)b
 
Bovenaan