Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voorbumper ontzet en los na aanrijding: hoe te repareren?

Gisteren niet goed naar rechts gekeken op kruispunt en aanrijding gehad. Voorbumper ontzet en er afgehaald. Scheur in plastic bumper van circa 10 cm en schrammen maar schade aan bumper valt verder wel mee. Hoe kan ik de scheur repareren? Ook is de "zwarte steunbalk achter de bumper"ontzet: zeg maar zo'n 10cm "verdraaid/opgeschoven" zodat deze niet meer in het midden zit. Hoe kan ik deze weer terugdraaien? Ik heb er foto's van genomen maar weet nog steeds niet hoe ik die hier kan toevoegen? Wie helpt?
 
ik zou niet liggen te klooien met reparatie want het blijft een zwakke plek maar een andere bumper erop zetten, zo te zijn is de omega zilvermet, dus met een beetje geluk heeft berry er een in dezelfde kleur, en anders op MP wel
 
Berry sloopt heel graag_O- maar repareert daarbij ook nog, ikzelf ben er nog nooit geweest omdat het gewoon te ver weg is voor mij maar wel eens wat spullen van gehad en gezien de vele doorgaans positieve reacties die er wel zijn geweest om spullen op e halen of te repareren zit dat wel goed, heeft veel kennis vande omega
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik heb nog geen tijd gehad om tekijken
Maar ik heb zowiezo nog wel div zilveren irmscher bumpers liggen ...
 
*contactgegevens weggehaald, wees verstandig en deel deze gegevens niet op een openbaar forum. Scheelt je een heleboel spam en andere ongewenste zaken... Gebruik hiervoor een PB (conversatie).

/B-Buster

Heb foto van identificatieplaatje maar weet niet waar de kleurcode precies staat. Ik heb het metalen carrosserie bumperdeel met steunen nodig en de platic bumper in de kleur die we proberen op te sporen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan