Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorremmen

ommie b2

Heer van Stand
lieve Jacco, een omega is een slagschip, geen stoomboot.... we zijn toch zeker sinterklaas niet;)

Toedels Yvonne
 
hier is alles opgelost, waren de draagarmrubbers die dus niet goed bleken te zijn is onder garantie opgelost alleen heb ikzelf wat bijgelegt en zijn er compleet nieuwe armen onder gekomen gelijk van alle gezeik af, alles door garage gedaan gelijk met kleine beurt nieuwe spanrol multiriem, want die begon wat te zingen, nieuwe multiriem en remolie ververst, zelf de complete remmen rondom voorzien van nieuwe blokken brembo en revisieset op alle 4 de klauwen, en deze gelijk even opnieuw in de lak gezet, was wel een behoorlijke rekening maar we zijn de auto nog lang niet moe dus dan is het gewoon regulier onderhoud, wat bij elke auto moet, en dan volgende week vrijdag richting Italie
 
R

Ralph

Gast
een . met arial 30.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ga een keer naar Ron van Empel in Tiel, vragen of Henri hem kan uitlijnen en refereren aan mijn Omega afstelling.
 
R

Ralph

Gast
een . punt is einde hoofdstuk dus probleem opgelost.
en over een eikel heb ik niet gesproken.
 
volgens mij lopen hier meerdere problemen door elkaar heen heb ik zo het idee, mss handiger als ieder zijn eigen probleem aankaart dat maakt het overzichtelijker, maar zoals al in mijn eigen topic dus beschreven hier alles toppie, rijdt weer als een speer
 
En hoe is de uitlijning? Lekker negatief zoals de uitlijn computer het 'groen' vind, dus dweilen over de binnenrand en inderdaad een stoomschip proberen tot stilstand te krijgen als je gaat remmen?

EN bij mij: Banden: Michelin Primacy 3, daarvoor Bridgestone Turanza. Maakte voor het remmen niet uit. Uitlijning: zoveel mogelijk op 0. En net zoals bij Jacques alles vervangen, maar probleem niet weg, wel minder, maar wordt nu weer erger.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan