Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voorstellen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiedag,

Zal mezelf even voorstellen mijn naam is Ralph vanuit de ronde venen en ben in het bezit van een omega 2.2 z2.2xe Caravan uit 2001 tevens heeft mijn stiefvader sinds kort ook een caravan een 2.6 v6 uit 2003
Zal proberen te kijken of het lukt om wat foto's toe te voegen
 
29vcemd.jpg
 
20170506_121711.jpg

Moet nog 1 en ander aan gebeuren was al begonnen met de koplampen weer doorzichtig te krijgen er zitten inmiddels nieuwe banden onder en ik heb het idee dat hij bij lage toeren wat inhoudt iemand hier die daar een suggestie voor heeft? Verder super fijne wagen met genoeg ruimte die we zeker goed gebruiken.
 
R

Ralph

Gast
hmmm, naam genoot en ook nog in de ronde venen ................................ bijna concurrentie beding.
Welkom! denk Mijdrecht. vanuit de ronde venen Wilnis.
Vaak bied uitlezen de oplossing, maar gasklephuis is het meest voorkomende geval.
 
hmmm, naam genoot en ook nog in de ronde venen ................................ bijna concurrentie beding.
Welkom! denk Mijdrecht. vanuit de ronde venen Wilnis.
Vaak bied uitlezen de oplossing, maar gasklephuis is het meest voorkomende geval.

Hij geeft verder geen storing aan zal van de week als de temperatuur weer wat gedaald is het gasklephuis er is afhalen en schoonmaken. Wat ik een tijdje geleden had was ook dat ik tijdens het optrekken in ene een doffe plof kreeg en ik een grijs wolkje in me spiegel zag heb dit daarna nooit meer gehad.

Grappug Wilnis laten wij daar nou net ook wonen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan