Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vraagbaak

Hallo, ik ben op zoek naar een vraagbaak . . .

Er is een vraagbaak van P.H.Olving voor de benzine en dieselmodellen 1986 - 1994 en eentje van 1994 - 1997

Ik heb er nergens een kunnen vinden met de latere modellen bijvoorbeeld met mijn 2.2 uit 1999 :N

Wel heb ik ergens een Duitstalig boek gezien maar dat word met mijn kennis van de Duitse taal helemaal niks.

Van Haynes heb ik ook niks kunnen vinden wat mijn model betreft.

Is er wel een vraagbaak voor de laatste generatie Omega's ?

Ik hoor het graag van de jullie :w
 

Andrew

600.000
Erg veel hoef je toch niet af te stellen aan een 2.2?

Je kunt ook een versie van TIS scoren en dan heb je alle info digitaal op je computer, een vraagbaak is hier feitelijk voor 100% op gebaseerd.

En je hebt meteen alle types en modellen beschikbaar, dus zeg maar alle Vraagbaken van Opel in 1 keer :) best handig voor het geval je eens iets van een andere Opel wilt opzoeken.

Andrew
 
Andrew zei:
Erg veel hoef je toch niet af te stellen aan een 2.2?

afstellen van de motor doe/kan ikzelf niet

Je kunt ook een versie van TIS scoren en dan heb je alle info digitaal op je computer, een vraagbaak is hier feitelijk voor 100% op gebaseerd.

TIS ?. . . . moet ik opzoeken klinkt interessant d:)b

En je hebt meteen alle types en modellen beschikbaar, dus zeg maar alle Vraagbaken van Opel in 1 keer :) best handig voor het geval je eens iets van een andere Opel wilt opzoeken.

zo'n papieren vraagbaak vind ik af en toe wel prettig om door te bladeren niet persee als er wat mis is maar gewoon om de auto wat verder te leren kennen.
motor afstellen doe/kan ik niet maar vind het wel leuk om er over te lezen en mocht er wat aan de hand zijn op welk vlak dan ook kan ik het ook weer opzoeken in een vraagbaak en eventueel zelf verhelpen
maar ja als die er niet is dan is het niet anders en blijft het internet, dit forum dus, over om over van alles en nog wat te lezen d:)b

:w
 
Bovenaan