Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vraagje over de 3 Knops afstand bediening met alarm. welke?

Vraagje over de 3 Knops afstand bediening met alarm. Voor een omega B2 Sedan 2001 Welke moet ik daar voor hebben? En dan bedoel ik het GM nummer en welke, MHz

M.v.g., JanWieger
 
wat is een standaard fabrieksalarm Vega? Waar kan ik dat aan zien. In mijn handzender zit het printplaatje met de zwarte batterij houder.

Mvg. Jan wieger.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Als je een standard fabrieksalarm hebt, heb je normaal het knopje om de ultrasoon uit te schakelen, rechts van de radio, alsook de ultrasoon sensoren in de leeslampen...
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dan heb je een AB nodig die geschikt is voor alarm. Het model voor zonder alarm werkt niet.
Bij de dealer duur, 2e hands wel te vinden (let op model) maar meestal zijn de knopjes en de behuizing versleten van deze.
AB moet geprogrammeerd worden op de auto met de security code van de auto.
 
Ik heb onlangs voor mijn B2 met Alarm een nieuwe besteld bij de VOR hier in Zwolle. Zonder sleutelbaard was ik met inregelen € 84 kwijt
 
iedereen bedankt voor de antwoorden. maar is er ook iemand die mij het GM nummer en of de MHz kan vertellen? ik heb een site gevonden met nieuwe en niet duur.

Mvg, Jan wieger.
 
Bovenaan