Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vreemd gedrag raam chauffeurskant

Weer een raar probleem,

ineens gaat mijn raam weer terug open na automatisch sluiten, wanneer ik het raam met kleine stapjes dicht doe, lukt het wel om het raam volledig te sluiten.
wanneer ik het raam dicht wil doen, automatisch gaat het raam weer een stuk open, bijna tot de helft! ik heb gekeken op een zwaar punt of iets dergelijks maar kan echt niks vinden.

om gek van te worden.

iemand een oplossing?

Groeten Peet
 
ik heb dit gehad bij mijn B1 bij de linkerachterdeur en het bleek dus een kabelbreukje te zijn waar de kabel van de deur in de deurstijl gaat,
 
Ik heb dit in mijn vorige auto ook gehad. (Citroën... sorry. inmiddels ben ik bekeerd..) Daar was de oplossing om de accu 5 minuten los te koppelen, zodat alles weer opnieuw wordt ingesteld. Helaas moest ik dan ook weer de klok, de radio en de hel bende instellen, maar het werkte wel..
 
R

Ralph

Gast
weerstand van het mechaniek is te hoog, de boel schoonmaken zodat het raam makkelijker in de geleiders op en neer gaat.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Had dit bij de Blauwe B2 ook met een achterraam.
Zoals ralph zegt.

Bij mij was een siliconenspray een tijdelijke oplossing op de zwarte stoffen geleider.
Best even uitkijken wat er erop spuit en goed zien dat je je interieur bedekt!
 
Bovenaan