Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Waar is jouw opel gemaakt ?

B-Buster

Medewerker
Administrator
hugo46 zei:
B-Buster zei:
Zoals Sjors al zei... Daar zijn ze allemaal gemaakt.

Dan moet je dit topic sluiten !

Het topic heet 'Waar is jouw OPEL gemaakt'. Iets algemener dus dan de Omega. Dus je gebod dit topic te sluiten ga ik negeren aangezien er wellicht leden zijn met andere Opel modellen die elders in elkaar geknutseld zijn.
 
B-Buster zei:
hugo46 zei:
B-Buster zei:
Zoals Sjors al zei... Daar zijn ze allemaal gemaakt.

Dan moet je dit topic sluiten !

Het topic heet 'Waar is jouw OPEL gemaakt'. Iets algemener dus dan de Omega. Dus je gebod dit topic te sluiten ga ik negeren aangezien er wellicht leden zijn met andere Opel modellen die elders in elkaar geknutseld zijn.

Sorry, maar ik dacht dat het over de Omega' s ging
 

Andrew

600.000
Nou oke, effe nagegaan op ecat24.com:

Agila van vrouw: Gliwice (Polen)
Corsa van zoon: Eisenach (Duitsland)
Omega van mij: Rüsselsheim dus

Andrew
 
Als ik op ecat24.com: het chassis nummer in geef komt er bij mij een russische site tevoorschijn...doe ik iets verkeerd?
Ik zou graag ééns willen weten wat voor opties er allemaal in m'n omega aanwezig zijn.
 

Andrew

600.000
Max zei:
Als ik op ecat24.com: het chassis nummer in geef komt er bij mij een russische site tevoorschijn...doe ik iets verkeerd?
Ik zou graag ééns willen weten wat voor opties er allemaal in m'n omega aanwezig zijn.

Even rechtsboven op "GB" klikken.
 
Andrew zei:
Nou oke, effe nagegaan op ecat24.com:

Agila van vrouw: Gliwice (Polen)
Corsa van zoon: Eisenach (Duitsland)
Omega van mij: Rüsselsheim dus

Andrew

Mijn Kadett komt uit Antwerpen. Maar dat is het enige wat ik kan vinden. Als ik het chassisnr. van de Kadett intik, krijg ik verder niets te zien. Als ik het chassisnr. van de Omega intik, krijg ik een hele lijst met onderdelen. Kadett is waarschijnlijk te oud.
 
Martijn zei:
Andrew zei:
Nou oke, effe nagegaan op ecat24.com:

Agila van vrouw: Gliwice (Polen)
Corsa van zoon: Eisenach (Duitsland)
Omega van mij: Rüsselsheim dus

Andrew

Mijn Kadett komt uit Antwerpen. Maar dat is het enige wat ik kan vinden. Als ik het chassisnr. van de Kadett intik, krijg ik verder niets te zien. Als ik het chassisnr. van de Omega intik, krijg ik een hele lijst met onderdelen. Kadett is waarschijnlijk te oud.


idd de rest staat op fiche en misscien op een gedigitaliseerde database maar dat betwijfel ik
 
Bovenaan