Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Waar is Ralph de Omega Doctor

Even voorstellen mijn naam is John ik heb 7 jaar lang een Opel Omega b 2.0i 16v Diamond sedan op LPG b.j. 1997 gehad, nu rij ik 2 jaar een Opel Omega 2.2 16v Onyx sedan op Lpi b.j 2003.
Ik ben opzoek naar Ralp de Omega doctor van R&R Cartechnics ik heb het bedrijf een paar keer gebeld maar krijg steeds dat de melding dat deze telefoon nr niet bereikbaar is.
 
Hallo Hans bedankt voor je snelle reactie. Dat is jammer had hele goede recensies over dit bedrijf gelezen. Weet jij toevallig niet een goede Opel omega monteur ik kom zelf uit de buurt van Hilversum.

Gr. John
 

Joep

Verbannen
Heb je de kleppendekselpakking al gecontroleerd? Zweet het rondom je kleppendeksel? Bekende kwaal van de 2.2.

Spruitstuk is niet zo spannend mits er tapeindjes zijn afgebroken. De voorste breken vaak af. Even hitteschildje eraf halen en de moeren aan of los proberen te draaien. Gaat het heel makkelijk dan is dat tapeind waarschijnlijk gebroken en lekt er daar lucht langs. Spruitstuk hoeft dus niet gescheurd te zijn.
 

Joep

Verbannen
Hoeveel mensen heb jij met je "kennis" al op weg geholpen? Volgens mij kun je je veters nog niet eens strikken...
Heb het klusje waar John om vraagt al een aantal keer gedaan ook al ben ik geen monteur. Zo noem ik mezelf ook niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel mensen heb jij met je "kennis" al op weg geholpen? Volgens mij kun je je veters nog niet eens strikken...
Heb het klusje waar John om vraagt al een aantal keer gedaan ook al ben ik geen monteur. Zo noem ik mezelf ook niet. ;)
nee ik heb instappers, en nee als ik ergens geen kennis van heb zal ik ook niet reageren, als ik niet zeker weet dat het goed is, zou jij ook eens moeten doen
 

Joep

Verbannen
nee ik heb instappers, en nee als ik ergens geen kennis van heb zal ik ook niet reageren, als ik niet zeker weet dat het goed is, zou jij ook eens moeten doen
Maar Jacques, waar haal jij het vandaan dat ik de kennis niet heb? Ik heb dit klusje wat ik opnoem nu 3x gedaan en alle 3 rijden nog rond. Ik ben ook wijzer geworden door het gewoon te proberen. Eerst op een sloper uitproberen en daarna bij m'n eigen Omi voor het echie. Iedereen kan meer dan ze denken en ik mag John best op weg helpen toch? ;)
Even goede vrienden.
 
Ik moei mij niet maar komaan een omega begint pas met een 3. ... bij een B dan toch. Een A mag dan weer een bompa cruiser zijn.
 
Ik ben het met alle sprekers eens maar een in nieuwstaat verkerende omega sedan 2.2 b.j 2003 automaat full options, 186000 km met Lpi installatie (recent ingebouwd)voor een prijs van een nieuwe complete uitlaat die laat je toch niet staan. En Berry als een 2.2 simpel is zou jij dan aan mijn 2.2 willen sleutelen als het jou uitkomt tenminste. Hoor graag je reactie !
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan