Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Waarvoor dienen deze kabels???

Hoi peeps!

Eventjes niet actief geweest helaas, andere zaken... Heb van de week een dubbele dashcam ingebouwd en nu was ik aan het kijken voor continue stroom aan te sluiten en af te tappen van de interieur verlichting. Maar toen ik de lampunit loshaalde kwam ik ook een andere kabel tegen die was weggemoffeld in het dak. Ook vraag ik me af wat die aansluiting tussen de lampjes is.
Iemand vast een idee????

Thnx!

Deze kabel tussen de lampies....Was´ da?




En deze was weggestopt, geen flauw idee waarvoor die moet dienen... Kan ik er eventueel continue stroom vanaf halen?




Alvast muchas gracias!
 
Oke dus die verstopte is voor een schuifdak, cool maar ik ga niet in het dak flexen....
die van de microfoon, is dat standaard, want ik heb geen telematica unit in de auto.

Iig Thnx guys!
 
Nee denk het niet, gewoon een standaard 2005 volgens mij. Wat is een telefoon radio dan precies??? Excuse my stupidity......
 

Joep

Verbannen
Apart dat zoiets is voorbereid. Wie gaat, buiten ons als hobbyisten, er een schuifdak in bouwen?

Ook lijkt de stekker veel op een stekker voor een binnenspiegel.
 
Oh oke, Misschien dat dat er ooit in heeft gezeten. De huidige radio mist namelijk één van de schroeven waarmee je hem vastzet. Er was toch meen ik ergens een site waarbij je d.m.v. je vin nummer de optielijst van je auto kunt bekijken...
 
Je zoekt een constante stroom. Ik denk dat er zowel een via het contactslot geschakelde stroom als een constante stroom in die stekker van het schuifdak zit. Want als ik het contact aanzet, gaat bij mij het lampje van het schuifdak branden (de knopverlichting) en als je per ongeluk de ramen of het schuifdak open hebt laten staan, als je uitstapt, kan je die met de afstandsbediening sluiten. Daarom ook een constante stroom, denk ik.

gr. Martijn
 
deze heb ik namelijk ook gebruikt toen ik bij mij een schuifdak heb ingebouwd zit nu ook op de comfortsluiting aangesloten dus gaat dicht met de a.b
 
Ik kan ook aan een mooie carkit komen maar dan moet de radio eruit vanwege isokabels. echter ik heb geen radiocode bij de auto gekregen en de vorige eigenaar heeft die ook niet meer. dus radio eruit betekent niet meer aan.
zijn daar oplossingen voor?

grtz
 
Bovenaan