Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Waarvoor dient dit ?

Waarvoor dient de rubber strip op de voordeuren (boven het slot) eigenlijk ?
Op de witte zit het op en op de mijne niet. En het lijkt erop dat ie bij de mijne nooit aanwezig is geweest.
Effe een plaatje ...

mini-2011-08-25164037.jpg
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is een afwateringsrubber, hiermee wordt voorkomen dat er water in het slot loopt.
Deze modificatie is vanaf de B2 pas doorgevoerd.
Deze kan je als je Omega er niet van voorzien is gewoon aanschaffen bij de VOD kost een paar eurootjes.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
Ik weet niet of de tape meegeleverd wordt met het rubber...

Er zit een plakstrip op, beschermvel eraf halen en plakken maar.

Slurpy zei:
Maar nu ik weet dat het bestaat moet het erop. 8)7
Zonder voel ik me een beetje naakt. :Y

Ik ken dat gevoel.

_O-
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Staat bij mij ook al een tijd op de lijst, typisch zo'n dingetje om te vergeten als je iets bij de VOD gaat halen. :P
 

Vega

Medewerker
Administrator
Bestelnummer:
Links 24435379 / 1 34 879
Rechts 24435380 / 1 34 878

B-Buster zei:
Staat bij mij ook al een tijd op de lijst, typisch zo'n dingetje om te vergeten als je iets bij de VOD gaat halen. :P

Aangezien je nu al vaste klant bent bij E&H moet het nu niet zo moeilijk voor je zijn. _O-

:w
 
Vega zei:
Dat is een afwateringsrubber, hiermee wordt voorkomen dat er water in het slot loopt.
Deze modificatie is vanaf de B2 pas doorgevoerd.
Deze kan je als je Omega er niet van voorzien is gewoon aanschaffen bij de VOD kost een paar eurootjes.

af >2001 !
 

Joep

Verbannen
Net gebeld want ik wou ook van zulke rubbertjes op m'n 3.2 maar helaas zijn ze niet meer leverbaar bij de VOD.
Wie heeft ze nog liggen of weet waar ze nog wel verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt.
 
Bovenaan