Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Was deze van iemand hier ????

René-MV6 zei:
B-Buster zei:
Mooie zwarte MV6 ofzo. _O-

Nee Jacco :o ,

Als we gaan..............dan voor een B2 >:)
( die veel ruimer dan een B1 )

@ Peter wil je er nu al vanaf :h

Nee René dat niet, of ik moet er de hoofdprijs voor krijgen die je af en toe op het internet ziet staan dan ga ik hem brengen met een strik er omheen en al ;)

Groetjes en succes met de zoektocht :w
 
P.H. zei:
Nee René dat niet, of ik moet er de hoofdprijs voor krijgen die je af en toe op het internet ziet staan dan ga ik hem brengen met een strik er omheen en al ;)

Groetjes en succes met de zoektocht :w

Nee Peter het is GEEN zoektocht , maar je weet maar nooit :D
 
Ralph zei:
ik heb nog geen 2.6 of 3.2 onderhanden gehad met dit probleem.
weliswaar de 3.2 van Daan maar heb hier nog niet mijn gereedschap in mogen zetten, alleen uitlezen en weg waren ze weer.
zelf ben ik ervan overtuigd dat dit op te lossen is daar er te veel kennis onder ons is.
1 van de redenen kan zijn dat er een dergelijke vergoeding aan hangt en wij ( Vega en ik ) ze veel gekker hebben gehad.
verder ben ik ervan overtuigd dat dit soort problemen opgelost kunnen worden met de juiste apparatuur.

dat klopt Ralph
ik heb je meerdere malen een app gestuurd en gebeld maar kreeg geen contact met je.
nu is het probleem nog niet opgelost .
misschien zou je je nummer weer even willen geven in een PB bericht dan kan ik weer een afspraak maken om verder te kijken.

Gr daan
 
Bovenaan