Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wat is de hoogst behaalde snelheid met je Opel Omega ?

B-Buster

Medewerker
Administrator
IN2thaDO zei:
Kan dan natuurlijk ook niet achterblijven :P :9

deze is van 2 weken geleden:

7194638070_40dcef4c1d_b.jpg


net over de 200 op de TomTom, ook niet verkeerd voor een 2.0 dacht ik zo. had nog wel iets over, maar de 220 op de teller zal ik (nog) niet halen ;)

Uiteraard in DE, maar wat een heerlijke wagen om op zulke snelheden te cruisen 8)

De 220 moet je ook wel kunnen halen, dat lukte mijn 2.0 ook met een tegenwerkende katalysator:

IMG_4975.jpg
 
R

Ralph

Gast
Sjors-V6 zei:
Ralph zei:
Sjors-V6 zei:
Maar Jacco of Aart, kom maar eens mee over de grens _O-

ik zeg wijselijk niets })



Jij mag van mij gerust wat zeggen hoor Ralph :9

Kom maar op, wil wel eens zien wat het scheelt wat ik met deze 1800KG zware Catera tegen jouwe dikke getunde olie stokert doe 7(8)7

voor die begrensde racesap verbrander á 200 km/h kom ik niet eens mijn bed uit. standaard loopt de 2.2 al zo'n 200 km/ h. aanloop zal langer zijn maar uiteindelijk :w. volgens mij moet je ook eens met Buster babbelen het viel hem niet tegen op de A15 O-) wat hij toen op de teller zette.
 
R

Ralph

Gast
RiesicoMV6 zei:


En door monteur Ralph blijft hij maar doorgaan _/-\o_ :*)
Dit was een oude foto maar al meerdere malen hoge snelheden gehaald met me omi

jerronnimo wat loopt dat ding hard zeg, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
droog ze maar af richard laat maar zien wat jou omi kan en waar jou omi in het onderhoud loopt, verder niks zeggen O-)

7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
 
Moet zeggen dat ik het nog niet heb getest met onze huidige Omega... (ben er ook nog niet mee in Duitsland geweest en nu moet ik zowiezo nog even wachten, afgelopen vrijdag was mijn paspoort verlopen... dus ook niet handig om dan nu naar Duitsland te gaan! De aanvraag voor een nieuwe is al weg, maar goed...
Uittesten ga ik, ja, ik, zeker nog eens doen! Nu is het de perfecte veilige tijd: op een droge zondagochtend rond 6u.... lekker rustig, daglicht!
Wil het zeker proberen, maar wel op niet al te druk moment en als het droog is en bij daglicht, dus ja, dan is op zondagochtend rond 6u de beste tijd, lijkt me zo...

Hmmm... krijg er al zin in, maar goed, eerst even de uitlaat vervangen...
 
R

Ralph

Gast
lusajoda zei:
Moet zeggen dat ik het nog niet heb getest met onze huidige Omega... (ben er ook nog niet mee in Duitsland geweest en nu moet ik zowiezo nog even wachten, afgelopen vrijdag was mijn paspoort verlopen... dus ook niet handig om dan nu naar Duitsland te gaan! De aanvraag voor een nieuwe is al weg, maar goed...
Uittesten ga ik, ja, ik, zeker nog eens doen! Nu is het de perfecte veilige tijd: op een droge zondagochtend rond 6u.... lekker rustig, daglicht!
Wil het zeker proberen, maar wel op niet al te druk moment en als het droog is en bij daglicht, dus ja, dan is op zondagochtend rond 6u de beste tijd, lijkt me zo...

Hmmm... krijg er al zin in, maar goed, eerst even de uitlaat vervangen...

ik zou hem eerst maar eens goed nakijken op gebreken voor dat je +- 50 mtr per/ sec gaat rijden.
 
Ralph zei:
voor die begrensde racesap verbrander á 200 km/h kom ik niet eens mijn bed uit. standaard loopt de 2.2 al zo'n 200 km/ h. aanloop zal langer zijn maar uiteindelijk :w. volgens mij moet je ook eens met Buster babbelen het viel hem niet tegen op de A15 O-) wat hij toen op de teller zette.





_O- _O- geweldig dit, zie de lol er wel van in hoor _O- Had van Jacco al vernomen dat jou DTI goed fel is ! maar dat mag ook wel na al jou aandacht !




Mijn MV6 gaat ook nog even goed door, ben met Jacco toen hij zijn B1 nog had en op zoek was naar een B2 in Duitsland, ook op de terugweg even goed los gegaan !



Ik ben de bestuurder, Jacco is de cameraman ;)









[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SY5UQvaCESk[/youtube]









Groetss,
Sjors
 

Colinh

Donateur 2023
Geen bewijs, beide passagiers sliepen, maar ik heb op de Poolse A2, mooi rechte lange rustige weg een tijd 240 op de teller gereden. Dametje begint eindelijk los te komen O+






Gr Colin
 
R

Ralph

Gast
Colinh zei:
Geen bewijs, beide passagiers sliepen, maar ik heb op de Poolse A2, mooi rechte lange rustige weg een tijd 240 op de teller gereden. Dametje begint eindelijk los te komen O+






Gr Colin

niet geldig! censuur! :)
 

Joep

Verbannen
Vet hoor, ik heb op de terugweg van de meeting bijna de 220 behaald, het kon nog harder, maar een of andere dronken l*l was aan het slingeren op de weg... Volgende keer maak ik een foto'tje. Geeft wel een kick trouwens, de 200 passeren... :P
 
Zal zaterdag eens kijken of ik van de mijne een kiekje kan maken, hebben dan ritje Duitsland :d

Hmz, beter idee, zal m'n neef z'n action camera eens vragen, kan ik aan het stuur vastmaken :P
 
Wel uitkijken in NL met die snelheden ! Het kan zo nu en dan wel om die tijden.. maar als je gepakt word....

Beter Duitsland even in duiken als je los wilt gaan :)<br /><br />-- wo 30 mei, 2012 - 2:28 pm --<br /><br />
yoyo zei:
Ralph zei:
yoyo zei:
En hoe laag vlogen wij op de A15 toen het mis dreigde te gaan? (m/s?)

52.8 meter per seconde was het bij mij op de teller.


Bij mij staan kilometers per uur op de teller O-)
;)

Ralph is een snelle rekenaar
 
Bovenaan