Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wat te doen? Bodykit B1

goedenacht!

Insomnia heeft hier toegeslagen en ik kan niet slapen |:( Al geruime tijd ben ik aan het rondkijken naar wat anders voor mijn Omi. Dan in de zin van een bodykit o.i.d. Toen ik op de laatste OOP meeting was, heb ik toch prachtige bolide's mogen bewonderen, maar het probleem waar ik tegenaan loop is dat de meeste passende mods (Irmscher/Steinmetz) voor de B2 zijn. Ik heb op internet rondgezocht en mailcontact met Irmscher Benelux gehad, maar een bodykit of bumperlip (voor + achter) is niet aan te komen helaas :'(

Probleem is dat we dan meteen naar het andere uiterste gaan en het een extreme bodykit gaat worden, want een echte middenweg heb ik nog niet gevonden helaas.....

bij deze de vraag of jullie nog suggesties hebben, is het bijvoorbeeld te doen om een B2 Irmscher bumperlip passend te maken op een B1, iemand ervaring mee?

graag hoor ik jullie creatieve geesten hier, thanks!
 
IN2thaDO zei:
goedenacht!

Insomnia heeft hier toegeslagen en ik kan niet slapen |:( Al geruime tijd ben ik aan het rondkijken naar wat anders voor mijn Omi. Dan in de zin van een bodykit o.i.d. Toen ik op de laatste OOP meeting was, heb ik toch prachtige bolide's mogen bewonderen, maar het probleem waar ik tegenaan loop is dat de meeste passende mods (Irmscher/Steinmetz) voor de B2 zijn. Ik heb op internet rondgezocht en mailcontact met Irmscher Benelux gehad, maar een bodykit of bumperlip (voor + achter) is niet aan te komen helaas :'(

Probleem is dat we dan meteen naar het andere uiterste gaan en het een extreme bodykit gaat worden, want een echte middenweg heb ik nog niet gevonden helaas.....

bij deze de vraag of jullie nog suggesties hebben, is het bijvoorbeeld te doen om een B2 Irmscher bumperlip passend te maken op een B1, iemand ervaring mee?

graag hoor ik jullie creatieve geesten hier, thanks!
. je kan ook een b2 kit erom hangen voorbumper en motorkap en een paar lampen dan heb je t meeste wel ik heb nog een motorkap liggen evt irmscher bumper koplampen zijn ook wel te vinden opt forum enz enz enz
 
ok top!

wist niet dat dat ging passen, dus dat is positief nieuws d:)b

kwam zojuist deze set tegen:

Klikkerdeklik

vindt ik ook niet verkeerd en is niet duur voor voor - en - achterbumper + Sideskirts :)
 
Hey Peter,

Bedankt kerel! had wel gezocht op bumperlip en bodykit enz. enz. maar was hier nog niet op uitgekomen :) ga ik me in verdiepen!!
 

Joep

Verbannen
IN2thaDO zei:
Hey Peter,

Bedankt kerel! had wel gezocht op bumperlip en bodykit enz. enz. maar was hier nog niet op uitgekomen :) ga ik me in verdiepen!!
Ik weet nog iemand hier op het forum die een Irmscher Ceccotto bumper voor een B1 te koop heeft. Pm me anders even als je er interesse in hebt. :)
 
Joep zei:
Ik weet nog iemand hier op het forum die een Irmscher Ceccotto bumper voor een B1 te koop heeft. Pm me anders even als je er interesse in hebt. :)


Hee was da Joep >:) er zijn hier misschien nog meer B1 rijders die interessen hebben in die bumpert :o :9
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Joep zei:
Ik weet nog iemand hier op het forum die een Irmscher Ceccotto bumper voor een B1 te koop heeft. Pm me anders even als je er interesse in hebt. :)

Zet het gewoon op het forum of stuur hier zelf een PB'tje over als je deze info niet met iedereen wilt delen.
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Joep zei:
Ik weet nog iemand hier op het forum die een Irmscher Ceccotto bumper voor een B1 te koop heeft. Pm me anders even als je er interesse in hebt. :)

Zet het gewoon op het forum of stuur hier zelf een PB'tje over als je deze info niet met iedereen wilt delen.
Sorry, ik wist niet dat anderen ook zo'n ding zochten... ;)
 
Hey Lars,

Das inmiddels niet meer nodig ;)
Morgen is m'n Irmscher voorbumper klaar bij de spuiter, dus dan gaat die eronder!

In ieder geval bedankt voor het aanbod :)
 

Joep

Verbannen
opel_omega_steinmetz zei:
Ik heb nog een (nieuwe) immitatie frontspoiler liggen voor de B1.
Wou hem binnen kort in het tekoop gedeelte zetten.

Foto's maak ik van het weekend.
Colin zocht zoiets nog volgens mij. :) Gelukkig voor hem is ie al grijs toch?
 
Bovenaan