Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Watertanden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Opel was in november in Nederland het bestverkochte merk met 4.063 nieuwe auto’s (marktaandeel 10,8 procent), Volkswagen staat op de tweede plaats met 3.736 auto’s (9,9 procent). Nummer drie is Peugeot met 3.109 auto’s, Ford claimt de vierde plaats met 3.064 auto’s (8,1 procent). Fiat staat op de vijfde plek met 2.771 auto’s (7,3 procent).

Dit behoeft,volgens mij,geen commentaar en daardoor blijft het ook achterwege!

Wens ik alle Opel liefhebbers(ook de achterwielaangedreven) :) een heel gezond en fijn 2010!
 
_O-

Dank voor dit leuke bericht, Hans d:)b

En ook, ondanks voorwielaandrijvert, wens ik jou (en Selma) het ALLERbeste voor het nieuwe jaar.

:w Ruud

PS: wanneer ga je weer een Omega aanschaffen ? :P
 

yoyo

The UK brothers
Bedankt Hans je heb ons weer een hart onder de riem gestoken met dit goede nieuws.
(maar eigenlijk wisten we al dat opel het beste merk was :Y .)

Ook vanaf deze kant een fijn en vooral gezond 2011 toegewenst!
d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Haha. :D

Dank, Hans. Jullie uiteraard ook het allerbeste voor 2011. Dat die dikke GTS jullie maar trouw van dienst zal zijn. Het blijft immers een donders mooie auto, zeker met de set zomerwielen een blikvanger.

Verder schaar ik mij achter Ruud. Waar blijft de Omega? _O-

:w Jacco
 
Sssssttt die man heeft eindelijk zijn rust gevonden in de GTS gaan jullie 'm weer een Omega aan praten.. daar heeft hij er al 7 van gehad 7(8)7

Heb paps v/d week in een Insignia laten rijden.. zie nog wel eens een 4x4 V6 Turbo of een OPC komen _O-
 
A

Anonymous

Gast
Hey!

Hey just joining, glad to be here! I look forward to partcipating and have go through a lot so far, so hello!

Sooo anyways, adequate info about me, see you about and hello again haha.

PS, how do I make myself have a cool title like some people here have?
 
Hello Jenllane,

welcome here.
If you would like to participate, you have to register and create an useraccount.
Please follow this link: <a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/ucp.php?mode=register" onclick="window.open(this.href);return false;">ucp.php?mode=register</a>
I realise most of our text and discussions are in Dutch. But then again, this is a Dutch forum, so that is more than logical ;)
If there is anything we can help you out with (regarding registration), please contact me or reply in this thread.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan