Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Webshop: Hoe betalen.

Administrator

Medewerker
Administrator
Het is misschien niet helemaal duidelijk hoe men kan betalen op de webshop.
Vandaar deze 'How to...' zodat men nu eerst de schermen kan zien zonder iets te bestellen en bang voor fouten te zijn.
Inmiddels zijn er al verschillende bestellingen gedaan en heb nog geen slechte ervaringen noch hoor ik 'klanten' klagen.

Voorop gesteld:
Je moet wél een account hebben/aanmaken in de webshop.
Dit kan helaas niet gekoppeld worden, wegens veiligheid risico's, met de user-database van het forum.

Stap 1: Kies gewenst product, pas aantallen eventueel aan en klik op de knop 'Bestellen'
Betalen+How+to1.jpg


Stap 2: Kies aantal, controleer en eventueel corrigeer en klik op de knop 'Afrekenen' (indien niet gewijzigd kan men ook op de knop 'Verder winkelen' klikken!)
Betalen+How+to2.jpg


Stap 3: Lees de voorwaarden en klik op de knop onderaan 'Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'
Betalen+How+to3.jpg


Stap 4: Kies de gewenste verzendmethode (voor Donatie's uiteraard 'Zelf ophalen/Pick up at store') en klik op de knop 'Volgende stap'
Betalen+How+to4.jpg


Stap 5: Kies betalingswijze (helaas staat Cash er 2x in... foutje van het systeem, is geen verschil tussen de beide keuze's) en klik op de knop 'Volgende stap' (schrijf eventuele opmerkingen in het veld eronder vóór je op de knop 'Volgende stap' klikt).
Voor cash en paypal krijgt men in de opvolgende scherm(en) de benodigde informatie om geld over te maken.
Betalen+How+to5.jpg


Stap 6: Vul eventueel een kortingscode in (deze stap is (nog) niet te omzeilen) en klik op de knop 'Volgende stap'
Betalen+How+to6.jpg


Stap 7: Hier vindt je de betalingsgegevens (welke ik nu even onleesbaar heb gemaakt) en kan men betalen met deze gegevens.
Betalen+How+to7.jpg


En klaar ben je *O* d:)b
Donateurs krijgen overigens een speciaal kleurtje op het forum zodat anderen weten dat die personen het OOP een warm hart toe dragen en een (klein) steentje bijdragen in de kosten van het forum, server, bandbreedte, etc.
Wellicht overbodig te zeggen, maar geen van de moderators, noch de eigenaar (ik dus) verdienen geld aan deze faciliteiten (sterker nog: het kost geld, tijd en moeite... maar we krijgen er veel voor terug :Y )

PS: hou er rekening mee dat betalingen via Paypal ons geld kósten.
Omdat dit echter een breed ondersteunde betaalmethode is, willen wij het jullie niet onthouden.
 

Andrew

600.000
Je ziet ook vaak de optie IDEAL als betaalmiddel, kost dat het forum ook geld? Zo nee (of vergelijkbaar met PayPal), dan zou ik die er aan toevoegen als mogelijkheid als dat simpel kan.

Andrew
 

Vega

Medewerker
Administrator
Voor IDEAL moet je een speciale rekening hebben wat geld kost plus je moet ingeschreven zijn in de KVK wat ook weer geld kost.
 
Wellicht zie ik het niet goed maar
1 hoe kom ik op de webshop
2 is deze nog actief
3 kan ik alleen via paypal betalen
4 hoe in te loggen

5 groeten wilfred :w
 
Bovenaan