Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Webshop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Ruud.

Het is schijnbaar even aan mijn aandacht ontsnapt maar wat is de rede dat ik de link van de webshop niet vindt.
Krijgen wij deze vertrouwde link binnenkort weer terug of moeten wij nu via een andere aangereikte route evt.
onderdelen bestellen.
Ook ben ik op zoek naar een waardige opvolger van mijn huidige Omega Elegance sedan bj. 2001 naar een jongere
versie sedan bj. 2003 + gunstige km. stand+ rijkelijk uitgerust.
Ook hou ik het magazijn van te koop aangeboden Omega's via OOP nauwlettend in de gaten maar helaas nog zonder
enig resultaat, begrijpelijk dat de huidige eigenaren maar moeilijk afstand kunnen doen van hun geliefde Omega's.
Ook speur ik regelmatig de verschillende auto sites af in Ned. en over de grens in De. (maar hoe zit het met de extra
kosten om een Omega in te voeren vanuit het buitenland)
Kun je mij ook uitleggen welke stappen ik moet ondernemen als ik onderdelen wil bestellen via Steve van OmegaSpare
Parts UK. Moet ik mij dan persoonlijk richten via de pb van Steve of krijg ik via OmegaSpareParts UK automatische met
Steve te maken en kan ik mij dan uitdrukken in het Ned. o.a. in schrift en taal.

BvD gr. Cor.










BvD gr. Cor.
 
Ik heb Cor al geantwoord (hij schreef dit ook in een PM naar mij).
De reden van het offline zijn van de webshop staat elders beschreven.
Ook info over invoeren e.d. staat op het forum. Graag zoekfunctie gebruiken. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan