Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wederom in het bezit van een Opel (verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Beste Opel liefhebbers,

Sinds gisteren ben ik weer in het bezit van een Opel. Dit is het forum voor Opel Omega liefhebbers en zo nu en dan zie je ook wel eens een ander modelletje voorbij komen, dus hier ook maar even mijn verhaaltje in het kort. Nu is het geen Opel Omega geworden, maar een Opel Vectra en wel de voormalige van Sjors-V6.

Wat is er de afgelopen maanden gebeurt en dan bedoel ik niet aan de Vectra!
Een paar maanden terug was er een redelijk vermoeden dat ik weer een auto nodig zou hebben. In die tijd ben ik ook op zoek geweest naar een auto, welke dat had moeten worden daar had ik geen idee van. Je kent het wel gewoon lekker zoeken vooral op internet. Op een bepaald moment kwam ik deze Vectra tegen (zie foto's hieronder). Omdat ik nog geen haast had én het een eindje rijden was naar deze garage, besloot ik dit even te parkeren. Definitief was het toch nog niet om er een aan te schaffen.

De signalen werden steeds duidelijker dat ik een auto nodig zou hebben. Later bleek van niet maar dat nu even ter zijde. Nogmaals contact gezocht met het garagebedrijf omtrent de Vectra. Er zou iemand komen kijken voor de Vectra, daar zou ik nog nader contact voor op nemen met de goede man. En zoals je verwacht, juist ja verkocht.

Wat schets je verbazing als je dan hoort dat Sjors-V6 deze Vectra heeft gekocht. Het heeft er alle schijn van dat onze smaak qua auto's wel op dezelfde lijn ligt. We hebben hier dan samen ook flink om gelachen, we hebben zelfs nog de PDF van het onderhoud met elkaar gemaild. Mooi om te ervaren hoe raar dit dan ook kan lopen.

Nu Sjors-V6 deze Vectra in zijn bezit heeft hoorde ik dat dat tijdelijk zou zijn. Niet heel erg lang over hoeven nadenken om te vragen van, mocht jij deze Vectra verkopen laat het mij even weten. En zo geschiedde dus.

mwtldu.jpg


21mc294.jpg


2v2urdg.jpg


2vww5z5.jpg
 

Joep

Verbannen
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Mooie aanwinst hoor en wat is de wereld dan toch klein haha!
Heel veel plezier ermee René! d:)b
 

Andrew

600.000
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Haha, ik had het dus goed geraden :*)

Het ziet er allemaal weer pikobello uit op de foto´s dus veel rij-genot gewenst.

Andrew
 
Re: Wederom in het bezit van een Opel

veel veilige kilometers rene met je nieuwe aanwinst'.

ziet er toppie uit

gr wilfred ;w
 
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Mooi René, het blijft toch kriebelen hè? Ik begrijp het haha. Veel plezier ermee ;).

Gr. Paul
 
Re: Wederom in het bezit van een Opel

inderdaad veel rijplezier en veilige km gewenst nu eens wachten tot sjors zen nieuwe 'definitieve' aanwinst komt voorstellen! :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Hè, hè, eindelijk heb je hem.

De foto's doen je ondertitel weer eer aan. Veel plezier ermee René. Ennuh, vet die achterlichten! :P

Happy Modding!
 

Joep

Verbannen
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Heb je al plannen of modificaties in je hoofd René? Die achterlichten lijken me al niet standaard maar staan erg mooi. :)
 

yoyo

The UK brothers
Re: Wederom in het bezit van een Opel

René , dat is een mooie zeg!
Ik hoop dat je nog een poosje van deze bolide kan genieten, wat een plaatje.
Ik denk dat deze al gedapt is door de vorige eigenaar, dat scheelt ook weer.

Veel plezier ermee.
 
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Zeer veel geluk met de vectra en veilige km'ers ,,,,nu blijf wel de ham vraag waar nog niemand op geanticipeerd op heb :Z




Sjors wat heb jij dan nu weer!!!!!
 

tonboy

Verbannen
Re: Wederom in het bezit van een Opel

carenbar zei:
Zeer veel geluk met de vectra en veilige km'ers ,,,,nu blijf wel de ham vraag waar nog niemand op geanticipeerd op heb :Z
Sjors wat heb jij dan nu weer!!!!!
Ik gok : een calibra V6
 

renepaul

Donateur 2024
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Veel rijplezier ermee René.
zal hem misschien wel eens rond zien rijden in de buurt.
 
A

Anonymous

Gast
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
 

ommie b2

Heer van Stand
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Fijn Rene, lekker weer een Opel en je hebt je nu een mooie Vectra gescoord hoor.

Ben inderdaad heel benieuwd wat Sjors nu weer opgedaan heeft. Ik vind dat zo schitterend wat die allemaal overal van op kan diepen;) Het zal ongetwijfeld een schoonheid zijn.

Toedels Yvonne
 
A

Anonymous

Gast
Re: Wederom in het bezit van een Opel

Iedereen bedankt voor de leuke en spontane opmerkingen. De Vectra is inmiddels weg vanwege vrij hoge reparatiekosten. Helaas!

Tevens ga ik dit forum verlaten en wil ik een hoop mensen bedanken voor de gezelligheid, kunde en hulp die ik hier gehad heb.
 
A

Anonymous

Gast
Vanwege mijn gebrekkige technische kennis wil ik dit hier niet vermelden, wil namelijk niet dat ik dit verkeerd uitleg. Dit is overigens door een onpartijdig iemand vastgesteld.

Ik wilde hiermee alleen maar aangeven dat dit de reden van verkoop is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan