Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wederom in het bezit van een Opel (verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou dan ook niet neerzetten dat je een kapotte auto heb doorverkocht rene.hoop dat je daar eerlijk over geweest ben naar de volgend er eigenaar. Want nu vraagt iedereen zich af(ik zeg het maar hard op )of sjors jou een slechte deal heeft doorverkocht en of sjors het misschien wel geweten had. Maar door het probleem niet te noemen is dit voor iedereen wel onduidelijk. Zo is het maar een eenzijdig onduidelijk verhaal en zet je misschien onbewust sjors in een kwaad daglicht.
 

Andrew

600.000
Tja, een rare en onverwachte wending van een leuk begonnen verhaal. Nogal mistig allemaal :?

Je rijdt al langere tijd geen Omega meer en nu ineens ga je het OOP verlaten. Nou ja, je zult je redenen hebben, in elk geval tot ziens.

Andrew
 

Colinh

Donateur 2023
Gelijk OOP verlaten.. Daar zit dan meer achter?


Iig veel succes Rene, ik las je berichten en super foto's altijd met veel plezier, ookal ben ik ook al een jaar geen Omega rijder meer.


Als er meer achter zit, wees volwassen en los het op, jullie hebben een leuk clubje zo...



Gr Colin
 
tarzanen zei:
Vanwege mijn gebrekkige technische kennis wil ik dit hier niet vermelden, wil namelijk niet dat ik dit verkeerd uitleg. Dit is overigens door een onpartijdig iemand vastgesteld.

Ik wilde hiermee alleen maar aangeven dat dit de reden van verkoop is!

Oké René , veel suc6 verder ;w
 
misschien dat sjors weet wat de oorzaak is van de hoge reparatiekosten,die sjors misschien ook niet heeft kunnen voorzien.
Feit blijft wel rene dat ik het merkwaardig vind dat je het oop gaat verlaten(zal ik maar een cursus fotografie aanvragen).
Mocht het zo zijn dat je teleurgesteld bent in iemand (wie het ook maar is)probeer er uit te komen.

veel wijsheid

gr wilfred
 

tonboy

Verbannen
Vectra en V6. Ik denk aan torderen van carrosserie, scheuren van puntlassen en daardoor veel roestschade. Klopt dat een beetje?
 
Colinh zei:
Iig veel succes Rene, ik las je berichten en super foto's altijd met veel plezier, ookal ben ik ook al een jaar geen Omega rijder meer.


Als er meer achter zit, wees volwassen en los het op, jullie hebben een leuk clubje zo...



Gr Colin
Ik sluit me hier volledig bij aan. Erg jammer René :( maar er zal een goede reden voor zijn ;).

Gr. Paul
 

richard66

500.000+
Berry zei:
hoge reparatie kosten ??aan een ouwe vectra bestaat toch niet O-)

En dat kan jij weten toch ;) ;)

Gr Richard. :b<br /><br />-- 14 feb 2015 15:46 --<br /><br />Jammer dat je het Forum verlaat Tarzanen , Al weet ik niet wat is voor gevallen ,

Maar ja een auto verkopen aan bekende is altijd een moeilijk geval , Ze kan het bij jou altijd goede gedaan hebben ,

Maar bij een ander kan ze er zo maar mee uitscheiden of kapot gaan of andere vervelende dingen op doen , waar je niet altijd weet van heb ,of wel

maar dan geef je het door aan de gene die hem dan koopt dat hij of zij weet wat er aan schild toch 8)

Gr Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Balen René. Ik zag je op meetings en op het forum graag.
Maar als je toch afscheid neemt dan kun je ons toch wel vertellen wat je tot dit besluit heeft doen komen?
Probeer het op te lossen, zou zonde zijn als je nu definitief afscheid neemt.

Hoe dan ook: het gaat je goed en ik wens je het beste! :)
 

yoyo

The UK brothers
René ,
Dit klinkt niet als een leuk verhaal, een verhaal waar wat meer achter moet zitten, jammer.
Is dit een dusdanige ervaring dat er ook voor eventuele meetings geen plaats meer is?
Als dit zo is dan moet er toch wel wat gebeurd zijn neem ik aan, maar het zal best wel een
goeie reden hebben.
En je was zo trots op de vectra? (hij was mooi ook!)
Dus ook geen OOP fotograaf meer?
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod]Om te voorkomen dat dit topic eigen leven gaan lijden en er verkeerde conclusies getrokken worden. Heb ik dit topic gesloten.
Zelf heb ik er geen menig over omdat ik niet weet wat er is voorgevallen en gebeurd is.[/mod]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan