Danny zei:Als je betaalt zijn ze altijd
Ik was nog geen 23,- euro voor de klep en 3 uurtjes de handen uit de mouwen steken kwijt
Maar idd toegegeven,een V6 is een stukje lastiger
En toch is het met een V6 makelijker dan met een 4 pitter. En waarom??
Een 4 pitter moet het zoals ik hoorde van onderen (In hoe verre dit zo is weet ik niet) en bij een v6 kan het makkelijk van boven.
Gr Jack<br /><br />-- 02 maart 2011 20:49 --<br /><br />
uninvited zei:het ergste is ik zie het niet lekken, dan was ik er snel uit.
maar verder zit er niks dan de 3 wegklep, en in het ergste geval de warmtewisselaar.
maar de klep komt morgen of overmorgen, dan kan ik die uitsluiten.
als het de warmtewisselaar is dan word het denk ik lastiger.
Je kunt als je voor de omega staat aan de linker kant langs de inlaatplenum met je hand dan zou je met je hand de driewegklep kunnen voelen.
Dan zou je de slangen kunnen voelen of deze nat zijn. Het zou ook nog het koppel blok kunnen zijn tussen de twee koppen.
ALs het de ww zou zijn heb je flinke sludge in de olie zitten.
Wat je kunt proberen is als de motor koud is de peilstok eruit halen en aan die olie een aansteker houden.
Er kan niks gebeuren kan alleen knetteren als er kv in zit.
Gr Jack
Gr Jack