Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wel of niet

Hot or not?? Wordt er wel dik opgelegd.

omegaairbrusch1.jpg


omegaairbrusch2.jpg


omegaairbrusch3.jpg


omegaairbrusch4.jpg


Gr Jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat ik zo bijzonder vind is dat dit soort dingen meestal uitgehaald worden met de meest kale versie die er bestaat. Niets mis mee natuurlijk, maar toch. Als je zoveel aandacht aan de buitenkant schenkt, zou ik binnen toch ook wel wat leuke opties willen zien.

Verder blijft dit gewoon gruwelijk lelijk.
 
ik hou ook niet zo van die poespas op een standaard auto
vind het wel super gaaf op auto`s in de racerijen en uiteraard die drifters:-)
maar moet er niet aan denken mn omega zo voor de deur te hebben:P
 

yoyo

The UK brothers
Sluit mij bij Dopke aan NOT dus! :N
waarom?
Dit doet de Omega degraderen tot een soort kraakpand waar op de muren gekliederd wordt! :r
Laat die Omega in zijn waarde! _/-\o_

Je ga je Oma toch ook niet als prostituee uitdossen! :N

gr,
Aart
 
NO WAY !!

Dit is DE manier om van een wagen een wrak te maken , ook lijkt zijn G nogal erg op en C !!

Deze vauxhall omeCa is niets voor mij loool
 
een mooie en subtiele airbrush zou op een omega niet mis staan, maar dit is te overdreven en eentonig kwa opzet.dus exit ermee. maar volgens mij heb ik deze auto te koop gezien op mp en heeft hier toen ook een link van gestaan.
 
Ik sluit mij bij yoyo aan.

'nuf said ;)


Waar ik mij eigenlijk meer zorgen om maak: hoe kóm jij aan dit soort dingen, Jack? Ik wil niet weten op wat voor een websites jij je allemaal begeeft _O- :D :+
 
Idd Metalrush , waar vind je zo een dingen he loool 7(8)7

Niet te geloven hoe sommige mensen een mooie wagen (niet alleen de omega) verknoeien :( met kits en spoilers
van de buurtwinkel . _O-
 
Bovenaan