Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Welke radio past?

Hallo, welke (Opel) radio's passen er in een B2 van 11-1999?
Dit ter vervanging van mijn cdr2005, waarvan de cd-speler de geest heeft gegeven.

Gr. Hans
 

Joep

Verbannen
Ze passen allemaal maar krijg je alleen de CDR-2005 werkend. CCRT-2008 krijg je misschien ook werkend maar daar zit ook telefoon in en heb je dus ook die antenne nodig + kabel.
 
Dus dat wordt kijken naar een andere cdr2005 of een aftermarket radio.
Ik kijk wel even wat ik doe. Dank voor de reactie.

Hans
 
Goed om te weten Joep, maar ik denk er toch aan, om voor een aftermarket radio te gaan met navigatie en meer afspeelmogelijkheden, zoals usb/sd etc.
Maar ik hou hem in gedachten.

Gr. Hans
 

Joep

Verbannen
Groot gelijk, het is dat ik alles origineel wil houden anders had ik ook een mooie radio met navi, usb en dvd etc.
 
Hallo allemaal. Ik heb ondertussen mijn cdr 2005 vervangen door een ccr 2006. Alles werkt prima. Er is alleen een verschil met de cdr. Als ik de radio aanzet zonder contact, blijft de verlichting van de radio uit en gaat alleen aan met het inschakelen van de autoverlichting. Nu had ik ergens gelezen dat je dit kunt instellen via de zender toetsen, maar ik kan het niet terug vinden. Weet iemand misschien hoe dat werkt?
 
Bovenaan