Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

welke velgen B1

Welke Velgen zouden er mooi staan onder een B1 ? voorkeur 17 of 18 inch welke Zouden Jullie aanraden ? Bij voorkeur niet te opzichtig.

en kan iemand mij wat voorbeelden laten zien ? ( uiteraard buiten de standaard MV6 velgen die ik er nu op heb zitten)

Mvg
Richard
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kijk eens rond in de prive garages van diverse leden. Denk dat je dan een hele lading voorbeelden tegenkomt. :)
 

tonboy

Verbannen
210yrte.jpg


17 inch BBS velgen

Het comfort op deze velgen (en met Bridgestone Turanza banden 235) bevalt mij uitstekend.
De auto is ook 4 cm verlaagd en heeft Atec gasschokbrekers. Al met al zorgt dit nog steeds voor een comfortabel rijcomfort ondanks de verbeterde wegligging.<br /><br />-- 26 sep 2014 13:19 --<br /><br />
Berry zei:
Mooie b2 17 inch " sport" velgen of executive velgen :)
En die heb jij "toevallig" zeker nog liggen ? :)
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik BBS altijd mooi gevonden heb onder eigenlijk welke auto dan ook , maar vond ze altijd schreeuwend duur.

Heeft iemand toevallig een Foto van een B1 met 17 inch Sport of executive velgen ?

Mvg
Richard
 
Ja Jacco, foto één had ik ook in gedachte _/-\o_ , ik dacht vanmorgen die zet ik er vanavond thuis effe voor hem op.
Je bent me voor d:)b
 

Joep

Verbannen
Foto 1 is ook mooi voor jouw Omega, Peter. :Y
17 inch vind ik voor een B1 een erg mooie maat. Berry heeft vast wel wat moois liggen voor je.

Mooie plaatjes Jacco! d:)b
 
Ziet er inderdaad heel mooi uit Joep, maar mijn ervaring met die zelfde 17" onder m'n vorige omega (sport) houden het er voor bij mij dat het er leuk uit ziet ;)
 
Maar volgens mij was dat ook met sport onderstel Peter? Met een "gewoon" onderstel valt het best mee qua comfort.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Maar volgens mij was dat ook met sport onderstel Peter? Met een "gewoon" onderstel valt het best mee qua comfort.

Gr. Paul

Denk ik ook Paul, misschien in de toekomst ? ik heb na deze zomerbanden nóg een setje 16" zomerbanden liggen, die moeten eerst op.

nogmaals, ik vind die sport velgen erg mooi staan op die foto, weet niet of die iets verlaagd is ???
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Is niet verlaagd.

Qua comfort vind ik 17" fijner rijden, iets directer en de vering + schokdempers doen hun werk zonder dat gedein op die hoge wangen van 16" wielen.
 
hoi ik heb zat wielen liggen als nieuw en ook om te laten spuiten meerdere sets 17 inch die je ev zo kan passen om te kijken 18 inch en 19 heb ik ook wel
 
henri zei:
hoi ik heb zat wielen liggen als nieuw en ook om te laten spuiten meerdere sets 17 inch die je ev zo kan passen om te kijken 18 inch en 19 heb ik ook wel

Oke Thanks , ik ga wel ff kijken, miss dat ik er in het voorjaar op terug kom.

Mvg
Richard
 
Bovenaan