Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie zit waar...

Hoi,
Je mag mij op het kaartje erbij zetten, mijn naam is Quirin uit Landgraaf. omega is met het grote aantal kilometers die ik maak overal en nergens te vinden.
 

yoyo

The UK brothers
Zo dat is nogal een grote stap, vanuit het rustige Geldermalsen naar een iets drukker gebeuren.....toch?
 

tonboy

Verbannen
yoyo zei:
Zo dat is nogal een grote stap, vanuit het rustige Geldermalsen naar een iets drukker gebeuren.....toch?
jaa, maar ben wel blij. Heb bijna 20 jaar in de randstad gewoond waarvan 10 jaar in Nieuw Vennep.
Het enige dat ik mis is de garage achter het huis. Maar daar zijn ook oplossingen voor, in Hillegom, nog geen 10 minuten van mijn huis, is een hobby garage waar ik, tegen een lidmaatschap van een hoop euro's per jaar, ongelimiteerd kan sleutelen van dinsdag t/m zaterdag. Zo kan ik niet alleen goedkoop onze eigen drie auto's onderhouden maar ook nog wat verdienen aan reparaties van andere auto's. Ken genoeg mensen hier dus geen gebrek aan werk. ECHTER, het blijft voor mij hobby, om daar weer een dagtaak van te maken , nee, dat gaat mij veel te ver.
 
Bovenaan