Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Winterplaatjes mét Omega 2012/2013

Berry

OOP Huisleverancier
Hier een winter fototje van mijn omega 2.2tje,hij heeft het koud tot op het bot 8)7
IMAG1056_zps23730c06.jpg

Het hele blok is bevroren,niet zo slim van Berry om tebezuinigen op koelvloeistof ...... ;)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Heeeeel stom Peter had de waterpomp en thermostaat vervangen,en omdat dat in het verleden wel eens lekte heb ik er eerst water in gedaan,maar ik moest een andere wagen binnen op de brug hebben,dus naar buiten gereden ....
De volgende morgen op mijn werk kreeg ik zo'n lekker gevoel in mijn maag ....nee toch zal niet waar wezen |:(
Bij thuyis komst meteen kijken en jahoor helemaal bevroren.
 

yoyo

The UK brothers
B-Buster zei:
Zonde van de krassen in je motorkap. -O-

Die zullen er bij mij ook wel weer op zitten, ach ze zijn zo lief die met sneeuwbal gooiende kinderen!
(Alleen jammer dat die p...ejong die sneeuw vrij lomp van je motorkap afhalen! :( )
 
De meeste sneeuw is al weg dus vanmiddag maar is een ritje. o.a. Neeltje Jans

w7oerGk.jpg
<br /><br />-- 27 jan 2013 19:37 --<br /><br />hier lag nog wel wat smurrie , lekker nat zooitje

wF5vMH0.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jammer inderdaad. Blij dat dat hier geen gevaar is.

Vorige week was de accu van de camera voortijdig leeg, gisteren nog even doorgegaan. :P

Eerst de foto die ik vorige week nog even gecensureerd had totdat Ralph zelf met zijn verbouwingsdraadje langskwam. Toen ik bezig was kwam er een bekende bolide aangegleden. _O-

IMG_0582m.jpg


Weekje later:
IMG_0590m.jpg


IMG_0598m.jpg


IMG_0616m.jpg


IMG_0614m.jpg


IMG_0625m.jpg


IMG_0631m.jpg
 
B-Buster zei:
Leuke foto's Peter. d:)b

. . . zelfde geld voor jou foto's , mooie 3.0 V6 d:)b jij had nog wel sneeuw !

voor mij was het vandaag pas het eerste ritje, tot nu toe alleen nog maar woonwerk mee gereden,
het weer liet het niet echt toe om voor de lol te gaan rondtoeren. vanmiddag 232 km erbij op de teller. :w
 
en nog maar eentje omdat ik hem zo mooi vind !

csXuAgE.jpg


-- 27 jan 2013 20:53 --

en nog maar een![/quote]


Leuke foto Peter, maar daar mag jij helemaal niet komen :N

had je ff moeten bellen hadden we een :k gedaan in kroeg daar _O-


ps Jacco d:)b foto's[/quote]

_O- Rene, dat zei mijn vrouw ook ! maar dat heb je heel goed gezien d:)b
ik zie dat je in Goes woont, zijn we ook geweest effe bij de MC en via Bergen op Zoom weer naar Rotterdam
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
@ Colin: helaas niet, 2 foto's later was de accu van m'n camera leeg. |:(

@ Tobias: Danke. :) Genau, ein sehr schöner Spielplatz! :Y
 
Bovenaan