Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

xenon lampen

B-Buster

Medewerker
Administrator
Sinds vanavond zitten ze er bij mij, met dank aan de deskundige hulp van Sjors, ook in. Dat scheelt :D

Nu nog een keer de lampen wat beter afstellen, ik vind dat ze te dichtbij voor de auto schijnen. Dat kan beter.
 

yoyo

The UK brothers
Slurpy zei:
Ik heb de luchtfilterbak er terug uit gekegeld. Daar lag een stekkertje los onder het koelvloeistoftankje ( niet de stekker van het tankje ). Die bleek nergens aangesloten geweest aan de vervuiling te zien.

Daarna de batterij er terug uit gehaald en daarrond alles nagekeken, daar was echt niks te zien aan stekkers of dergelijke.

Alles terug in mekaar en terug getest. En warempel, de raam deed het terug. *O*

Ik hou het op een tijdelijke inzinking van de elektronica na de eerste keer afkoppelen van de batterij.

Gelukkig maar, anders had je weer een hoop zoek werk gehad.
Fijn dat het weer voor elkaar is en hou het maar op een krom voltje dat de weg naar de ramen kwijt was.
 
B-Buster zei:
Nu nog een keer de lampen wat beter afstellen, ik vind dat ze te dichtbij voor de auto schijnen. Dat kan beter.

Ik heb ze ook wat hoger laten afstellen,scheelt een heel stuk :Y
Als ik het goed gezien heb was het +/- een centimeter boven de normale afstellijn.
Is zo door de keuring gekomen,zelfs na de steekproef geen problemen ermee gehad.

gr

Danny
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Danny zei:
B-Buster zei:
Nu nog een keer de lampen wat beter afstellen, ik vind dat ze te dichtbij voor de auto schijnen. Dat kan beter.

Ik heb ze ook wat hoger laten afstellen,scheelt een heel stuk :Y
Als ik het goed gezien heb was het +/- een centimeter boven de normale afstellijn.
Is zo door de keuring gekomen,zelfs na de steekproef geen problemen ermee gehad.

gr

Danny

Als ze niemand hinderen is er ook geen probleem, en ik verwacht wel als ze hinderen dat de mensen effe knipperen met de grootlichten...
 
Mja idd ! dat is nog wat ik je wilde vragen Danny, heb je (doordat ze ietwat hoger staan) geen last van heel veel vrienden ? :)


Groetss,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
Mja idd ! dat is nog wat ik je wilde vragen Danny, heb je (doordat ze ietwat hoger staan) geen last van heel veel vrienden ? :)


Groetss,
Sjors

Heb er geen vrienden bij gekregen :) ,niemand heeft er dus last van d:)b

Diegene die wel seinde,was om mij(En anderen) te waarschuwen dat ze stonden te flitsen,dat zijn pas vrienden :Y

gr

Danny
 
Bovenaan