Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

xenon mistlampe?

goeden avond allemaal.

ik heb is oude foto's terug gekeken vna me mv6 nouja oud
maar ik heb xenon en witte mistlampen dat is dus geen pan.

weet iemand of daar makelijk xenon in gebouwd kan worde?
ik heb totaal geen verstand van xenon 8)7

MVG Daniel
 
Ja, ik weet dat het kan.
Vraag mij niet welke setjes daarvoor gebruikt worden. Op dat forum ben ik gebanned en is mijn account volledig verwijderd. Ik kan het dus niet opzoeken voor je...

Ik zou het je echter willen afraden.
Waarom ? Omdat het glas van jouw mistlampen niet voor xenon gemaakt zijn.
Je krijgt een enorme lading strooilicht dat anderen kan verblinden.
Daarnaast loop je een risico dat de sterke arm je aan de kant van de weg zet en je zo'n geel papiertje overhandigd hiervoor.
 
MetalRush zei:
Ja, ik weet dat het kan.
Vraag mij niet welke setjes daarvoor gebruikt worden. Op dat forum ben ik gebanned en is mijn account volledig verwijderd. Ik kan het dus niet opzoeken voor je...

Ik zou het je echter willen afraden.
Waarom ? Omdat het glas van jouw mistlampen niet voor xenon gemaakt zijn.
Je krijgt een enorme lading strooilicht dat anderen kan verblinden.
Daarnaast loop je een risico dat de sterke arm je aan de kant van de weg zet en je zo'n geel papiertje overhandigd hiervoor.


bedankt voor je reactie
ik zoek zelf wel even wat erin kan staat vast wel ergens.

ja dat dacht ik al ja.
maar ik gebruik me mistlampen tog nooit.
alleen staat mooi voor foto's enzo :)
dus iemand verblinde zit er niet in heb er zelf een hekel aan als mensen met mistlichten rijde dus dan rij ik er zelf ook niet mee

gr daniel
 

Colinh

Donateur 2023
Hoi Daniel, ik vind het zelf ook wel mooi op een foto om mistlampen aan te hebben, ik had op mn A2 2.6 (Sjors' huidige), LED H3, wat opzich ook wel leuk staat, maar niet fel is('s ochtend en 's avonds alleen).

1002532q.jpg



Maar je zou bijvoorbeeld ook van die 'blauwe'/xenon look lampen kunnen gebruiken.

Ik weet alleen niet wat een B1 voor type lamp heeft, H1, H3 etc.


Gr Colin.
 
Colinh zei:
Hoi Daniel, ik vind het zelf ook wel mooi op een foto om mistlampen aan te hebben, ik had op mn A2 2.6 (Sjors' huidige), LED H3, wat opzich ook wel leuk staat, maar niet fel is('s ochtend en 's avonds alleen).


Maar je zou bijvoorbeeld ook van die 'blauwe'/xenon look lampen kunnen gebruiken.

Ik weet alleen niet wat een B1 voor type lamp heeft, H1, H3 etc.


Gr Colin.

hoi colin.

mooie omega trouwens:O me vader heeft ook zo'n 2.6 gehad een gekietelde ex arrestatie team auto.

maar dat is wel goed idee ja gewoon led erin tedoen is ook stuk goedkoper denk ik.
ga van de week even kijken

bedankt d:)b

Gr daniel
 
Bovenaan