Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

zal die het houden vanuit spanje ?

Op de heenweg rook ik al een appart luchtje. Gisteren de auto hier in spanje gepoetst en onder de moterkap een blik geworpen.Ik zag op de radiateur een scheurtje zitten en dat het koelvloeistof lager stond dan in nederland.. meteen ralph gebelt want ik had op het forum weleens wat over een haarscheurtje en radiateur gelezen en even aan hem gevraagd of dit in spanje zin heb om dit te repareren of een tijdelijk oplossing dmv lijm.... Bedankt jack...en ralph nu zou het moeten lukken vvor de zekerheid een paar liter koelvloeistof mee en hopen dat dit goed vast blijft zitten .woensdag gaan we rijden donderdag weer hopelijk veilig en zonder verdere problemen thuis. Groeten vanuit spanje !

http://db.tt/rqopdNa0
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is een mindere ontdekking zo ver van huis.

Ik hoop voor je dat het dicht blijft zitten, succes met de terugreis!
 

renepaul

Donateur 2024
Tis wel een vervelende plek om een lek te hebben, heb ik een keer in Luxemburg gehad, en niks bij me.
Inderdaad veel koelvloeistof meenemen, en ik had de kachel vol open en met de ramen open gereden.
toen bleef de temperatuur enigszins binnen de perken.

succes met de terug reis d:)b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Leon succes met terugreis, met de ondersteuning van het thuisfront gaat het vast zinder verdere problemen lukken.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Zeker de caravan er achter ....tja dat kunnen die 2.2 tjes niet aan hé _O-
Grapje hoor kon het niet laten.
 
berry zei:
Zeker de caravan er achter ....tja dat kunnen die 2.2 tjes niet aan hé _O-
Grapje hoor kon het niet laten.
_O- _O- Hoe was het ook alweer Berry? gestrand in Belgie met niks er achter? _O- _O- Pas geleden gestrand ergens in Nederland? hahahah.De 2.2 van mijn doe het goed met een 1500 kilo zware caravan er achter _O- _O- .
Gr Henk.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja wat wil je als je er water in doet als koelmiddel en vervolgens de boel laat aanvriezen. >:)
 
Bovenaan