Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!! (edit) Ja!!

Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Het eerste pad is 6.5" en de rest 5.5".
Ik weet zo niet of dat klopt maar het viel me op.

Nou als je daar mee klaar bnet ben je een weekend verder en staat de auto weer te glimmen.
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Dank je Ronnie, ik zag het net te laat
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Oke, edit hier edit daar. Het gaat mij zo ie zo al erg snel met al die produkten. hih
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Mijn reactie met opmerkingen staat eronder René. ;)
 
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Ha Rene,

Je gaat al lekker los zie ik; heel goed ;) . We spraken af om binnenkort bij mij thuis een deel van je auto (het was toch maar een deel en niet de hele Omega :D ) te dappen. Je kan dan wat spullen van mij gebruiken en dan meteen kijken wat je lekker vindt werken. Ook wat betreft uitpoetsdoeken, handpads en een wax e.d (en als je durft kun je dan meteen ook de DAP op je auto zetten >:) .

Misschien is het een goed idee om op basis van die ervaring dan je inkopen te gaan doen (het kost allemaal toch al een hoop geld).

We spreken elkaar binnenkort.

Groet,

Walter
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Hallo Walter,

Vandaag heb ik eens zitten uitpluizen wat een en ander zou gaan kosten mocht ik het waard en uiteraard leuk vinden om op deze (dappen enz.) manier m'n Omega te gaan verwennen want zo mag je dat met zulke bedragen wel noemen!!

Op deze manier van uitzoeken heb ik ook gelijk inzicht en een klein beetje kennis van de genoemde produkten. En inderdaad voor het demo(tje) Dappen spreken we nog nader af. (jij belt/mailt mij i.v.m. jouw planning?).

Bij de eerder hier genoemde produkten had ik de DAP 500 staan (was nog beperkt leverbaar voor € 74,99 i.p.v. € 115,= voor de DAP 500 v2)
Zojuist nog even gekeken bij Carclean, en ja als je niet gelijk koopt dan kun je er donderop tegen zeggen dat hij na van tijd uitverkocht is. Dat is nu dus ook het geval. Kijk ik had het toch nog niet gekocht voor de demo, maar het had wel leuk geweest dat prijsverschil.

Anyway, we gaan elkaar nog spreken.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Het verbaasde me al dat ze de V1 nog in de verkoop hadden staan. De V2 is er immers al ruim een jaar. Blijkbaar gingen de reserve exemplaren nog even in de verkoop voordat het afgeschreven moest worden ofzo.
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Hallo Jacco,

Het volgende zal je misschien ook wel hebben gelezen. Op de website van Carclean bij de DAP 500 stond de volgende tekst:

Let op! Er zijn maar een paar V1 machines nog beschikbaar. Deze machines zijn nieuw en komen uit de reserve-voorraad (gebruikt om garantiegevallen direct om te kunnen ruilen). OP=OP (en dat is nu het geval weg = pech)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Dat heb ik gelezen, daarom denk ik juist dat ze die al enige tijd hadden liggen en geld van 'moesten' maken voor die voorraad afgeschreven/afgewaardeerd moest worden. Die V1 is immers al een hele tijd niet meer te koop geweest.

Maargoed, dondert ook niet, ze zijn weg. :P

Achja, kijk eerst maar eens hoe e.e.a. je bevalt. Als je onze korting op de V2 eraf haalt betaal je niet eens zoveel meer. Aangezien die V1 een aanbiedingsprijs leek te zijn had je daar geen 10% meer op gekregen denk ik.
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Mocht het zover komen om produkten voor het cleanen van de auto aan te schaffen denk ik aan het volgende:

Als set Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition en losse produkten.

Carclean.nl - Hi-Tech Foam Applicator € 3,50
100804 Chemical Guys - Miracle Dryer € 17,50
100044 Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber) € 17,99
101802 Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition € 155,00
101025 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm € 5,99
101026 Poorboys World - Mega Plush - Blauw - 39x39cm € 4,99
100714 Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml € 19,99
101124 Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr € 23,99
100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml € 11,00
100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml € 17,99
10 producten. Totaalbedrag: € 277,94

10 producten. Totaalbedrag: -/- 10 % (zonder lite edition set) € 265,65

Het kost wat!! maar dan heb je ook wat!! _/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
Re: Zal ik mijn was/poets gedrag aanpassen!!

Vandaag (vanochtend) was ik in de omgeving van Berkel en Rodenrijs, ja ik denk dat je het wel gaat raden!.........! Juist.
Carclean opgebeld met de vraag of ik een demonstratie kan krijgen met een DAP op m'n eigen auto. Ook gevraagd of dit gelijk kan, geen enkel probleem. Hulde voor de service want geen enkele moeite is te veel. Ben zeer netjes met veel uitleg geholpen door Tim. En een en ander uiteraard ook zelf uitgeprobeerd.


Dan de hamvraag is er iets gekocht.....................? Ja,

het volgende:

Cobra - The Bone Spons
Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
Poorboys World - Work Towel - 39x39cm (matgroen)
Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm (blauw)
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 235ml
Poorboys World - Microfiber Applicator
Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml

2q3zpti.jpg


24pdhza.jpg


2w4e4i9.jpg
 
A

Anonymous

Gast
Het eerste poets projectje zit erop. N.l. m'n koplampen helder gemaakt, omdat je wel zag dat ze matter begonnen te worden, welliswaar heel licht maar toch.

Apart om te zien wat er mogelijk is "buiten het standaard wassen en in de was zetten". 8)7 *O*
 
Ha Rene,

Ik heb je ook een pb-tje gestuurd. Heel mooi en je laat er geen gras over groeien. Leuk dat Tim van Carclean je meteen een demo heeft gegeven. Hij zal wel denken; weer een Omegarijder erbij :D .

Mooi lijstje d:)b . Zal ik je eens wat voorspellen: Binnenkort heb je thuis een grotere opbergkast voor je detailspullen nodig (voor alles dat nog gaat worden gekocht :D ). Nu maar hopen op beter weer. Wie weet komende zaterdag ;) .

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Oeps!!!!!!!!!!
Dat ziet er mooi uit man! (het is er ook echt de kleur voor om er op los te gaan :Y )
HÉÉÉL mooi zo. d:)b
 
A

Anonymous

Gast
Ik heb me laten verleiden en heb er twee gekocht. whahaha :$
 
Bovenaan