Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zijn ze gek geworden.

Ik vraag het me af.

Dat het heel makelijk is om een eigen forum op te zetten is algemeen bekend. Maar bij onze buren het opel-forum zijn ze wel heel erg bezig. Nu merk ik dat het bezoekers aantal sterk afneemt daar.

Geloof dat er de afgelopen weken wel zeker 10 zijn bijgekomen.

Je ziet door de bomen het bos niet meer. Merken jullie dat ook of ligt het aan mij.

Gr Jack
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja, ik begrijp het wel. Er wordt daar nu geld gevraagd om bepaalde advertenties te maken. Ondanks dat het allemaal gemigreerd is naar een nieuwe host moet alles zich nog maar bewijzen. Het verleden leert dat dat forum niet bepaald uitblonk in stabiliteit, dus om daar nou euro's voor neer te gaan leggen. Dan is er nog een andere eigenaar die aardig met de bezem in de rondte gaat. Opzich een goede zaak, maar vind het allemaal wat impulsief overkomen.

Daarbij vind ik het allemaal niet zo persoonlijk (meer). Ik kijk er nog altijd dagelijks even, maar zeker niet meer zo intensief als voorheen het geval was. Alleen wat specifieke forum delen houd ik nog bij.
 
Ik kijk er eigenlijk ook bijna niet meer op. Gewoon om het feit dat hier veel meer activiteit is en reply op posts.

Owja, en gezelliger :P
 
ik kijk er meer op om bepaalde upgrades en restauraties in de gaten te houden ..en mss een tweede waggel (oldtimertje)
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik heb eerlijk gezegd geen tijd om 2 fora te volgen...
Kan nauwelijjk hier de boel bijhouden :S

Heb ik ook van in't begin gezegd dat ik dat niet zou kunnen...
en ik heb gekozen...
 
Buiten dat ik volg hier as we speak 7 forums. Maar goed dat terzijde.

Wat ik jammer vind is dat op dit moment iedereen maar met een forum begint en zich dan afvraagt hoe het kan dat hun forum niet bezocht wordt.

Gr Jack
 

Vega

Medewerker
Administrator
Illuminat0r zei:
Kan nauwelijjk hier de boel bijhouden :S

W e z u l l e n w a t l a n g z a m e r s c h r i j v e n d a n k a n j e h e t g o e d b i j h o u d e n. _O- _O-

:w :f
 
Jack, wij zijn het OOP begonnen omdat we 'ons ei' elders niet kwijt konden en onze input/feedback niet op waarde werd ingeschat.
Ons uitgangspunt is dat wij kennis en kunde, omtrent de Opel Omega, zo wijd mogelijk willen verspreiden.
Het is en blijft een hobby. Maar wat is er leuker dan dit soort zaken met elkaar te delen ?
Dat wij, binnen een jaar, groter en succesvoller uitgegroeid zijn dan andere fora, is toch wel een bepaalde blijk van waardering, lijkt mij.
Ik zal echter nooit zeggen dat men bij ons móet aanmelden en onze diensten moeten bijhouden/volgen.
We hebben echter wél een aantal voordelen aan onze leden aan te bieden. Dit als blijk van ónze waardering.
Men moet zélf bepalen wat men wil doen/lezen/bezoeken. Ik hoop dat de kwaliteit van onze portal bijdraagt in het vergemakkelijken van deze keuze ;)
 
ben het zeker met je eens ruud. bestaat het andere omega forum nog? wat na iedere keer inlog problemen te hebben gehad en er geen oplossing kwam ben ik er mee gestopt wel jammer want er zitten daar toch goede bekende die je niet meer spreekt.
 
MetalRush zei:
Jack, wij zijn het OOP begonnen omdat we 'ons ei' elders niet kwijt konden en onze input/feedback niet op waarde werd ingeschat.
Ons uitgangspunt is dat wij kennis en kunde, omtrent de Opel Omega, zo wijd mogelijk willen verspreiden.
Het is en blijft een hobby. Maar wat is er leuker dan dit soort zaken met elkaar te delen ?
Dat wij, binnen een jaar, groter en succesvoller uitgegroeid zijn dan andere fora, is toch wel een bepaalde blijk van waardering, lijkt mij.
Ik zal echter nooit zeggen dat men bij ons móet aanmelden en onze diensten moeten bijhouden/volgen.
We hebben echter wél een aantal voordelen aan onze leden aan te bieden. Dit als blijk van ónze waardering.
Men moet zélf bepalen wat men wil doen/lezen/bezoeken. Ik hoop dat de kwaliteit van onze portal bijdraagt in het vergemakkelijken van deze keuze ;)

Ik heb het niet over het OOP. Zolang als dat bestaat is het leden aantal flink gestegen, en dat is naar tevredenheid van ieder lid.

Wat ik bedoel is dat de laatste tijd zoveel forum's worden opgestart die een aantal dagen weken maanden goed lopen en daarna niks meer zijn.

Gr Jack
 
martijn_maja zei:
ben het zeker met je eens ruud. bestaat het andere omega forum nog? wat na iedere keer inlog problemen te hebben gehad en er geen oplossing kwam ben ik er mee gestopt wel jammer want er zitten daar toch goede bekende die je niet meer spreekt.

Forum doet het hier prima, bestaat nog wel maar is helaas erg rustig.<br /><br />-- 18 feb 2011 23:20 --<br /><br />Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd steeds minder op de andere forums kom omdat het me hier prima bevalt.
 
Dit is dan ook een zeer informatief forum, met specifieke kennis van Omega's. Een week na aanmelding hier, had ik al heel wat nodige gevonden voor me eigen Omega.....
 
Bovenaan