Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

zomerschoenen er weer onder

zo vandaag dan toch tijd gehad om nadat ik met mijn oudste zoon hij moest uitvoetballen en wij moesten rijden, tijd gekregen om de zomerschoenen er weer onder te zetten, deze had ik voor de winter helemaal schoon gemaakt en in de was gezet dus die blonken als een ...., heb ik gelijkk de remblokken achter vervangen want die liepen langzaam naar het einde, toen ik toch bezig was heb ik hem gelijk maar van binnen weer is goed schoongemaakt want met kids op de achterbank blijft er wel eens wat achter, toen dit alles achter de rug was was de middag zo goed als voorbij en moet ik mijn andere klussen zoals nieuw terras aanleggen nieuw zelfgemaakt tuinhuis afmaken en de tuin op orde brengen waaronder 550m2 grs inzaaien weer wachten op de volgende zaterdag, nu was het omi middag
 
ja joep eigenlijk wel maar daar ben ik zo slecht in en denk er nooit aan heb niet voor niets jacco gevraagd om wat foto s van onze auto te plaatsen, en wat zie ik lars heb jij 2 omega s b2
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Het is middag.
Precies, en dus hier alvast een voorproefje... :P

imgp2512.jpg


Ik vind de combinatie van die velgen met een zwarte B2 Omega echt (o)mega vet! ;) altijd al gevonden, en nu heb ik die combinatie dus zelf :9~
 
Zeker mooi Joep, ik ben altijd fan geweest van die velgen!

Ik mis alleen de hoofdsteunen achterin!
Vind het zonder die hoofdsteunen altijd een beetje kaal uitzien....

Groetjes,

Niels
 

Joep

Verbannen
Niels zei:
Zeker mooi Joep, ik ben altijd fan geweest van die velgen!

Ik mis alleen de hoofdsteunen achterin!
Vind het zonder die hoofdsteunen altijd een beetje kaal uitzien....

Groetjes,

Niels
Klopt Niels, ik heb die hoofdsteunen eruit gehaald voor meer zicht naar achteren. ;) Hoewel, ik doe alles op de buitenspiegels... :?

Jouw velgen staan er ook erg netjes onder hoor, vooral met die verbreding en verlaging. Helemaal goed! :)
 
Oh super vet !! ziet er goed uit ! gave foto ook wel.

Maar zet aub die hoofdsteunen terug ! of in ieder geval de buitenste 2 :Y)




Groetss,
Sjors
 
Bovenaan