Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zonde!

Joep

Verbannen
Als ik dat zo zie dan was dat een Omega van een liefhebber. Hij glimt nog mooi en ziet er op het oog erg netjes uit.
 

Colinh

Donateur 2023
joepklazen zei:
Als ik dat zo zie dan was dat een Omega van een liefhebber. Hij glimt nog mooi en ziet er op het oog erg netjes uit.

Beetje liefhebber laat z'n auto echt de sloot niet zo uittrekken wat een eend ! Dat hele spul is nu toch echt krom ... :? -O-



Gr Colin
 
Ja.....en ik denk dat hij op deze manier van bergen de linker achter(zij) kant ook nog beschadigd,
terwijl deze nog waarschijnlijk onbeschadigd was....
 

Joep

Verbannen
Colinh zei:
joepklazen zei:
Als ik dat zo zie dan was dat een Omega van een liefhebber. Hij glimt nog mooi en ziet er op het oog erg netjes uit.

Beetje liefhebber laat z'n auto echt de sloot niet zo uittrekken wat een eend ! Dat hele spul is nu toch echt krom ... :? -O-



Gr Colin
Misschien was de eigenaar reeds op het politiebureau en kon dus niet bij de berging aanwezig zijn? Als ik erbij had gestaan dan hadden ze hem never nooit zo uit die sloot mogen trekken... ;)
 
Ze laten iedereen maar op zo'n takel wagen rijden, zeker als je dit weer hebt gezien verschrikkelijk wat een................. |:(

En wat Niels zegt, zo krijg je nog meer schade ;(
 
Bovenaan