Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zonnerollo geplaatst.

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb mijn eerste rollo nog liggen, die heb ik juist bewaard om mogelijk voor onderdelen te gebruiken als de huidige stuk ging.

Ik was zelf al van plan hem een keer open te halen en te kijken wat er nog aan te doen is. Ruud, dat kunnen we natuurlijk een keer samen bekijken. Als hij daarmee tegelijkertijd als testobject kan dienen doe ik daar graag aan mee.
 
@Vega: wacht daar nog maar even mee, ajb.
Aart heeft nu iig een gordijn ;)

@Jacco: graag, wanneer zet ik de koffie aan?
 

yoyo

The UK brothers
I'm on hold!

Sorry maar ik had even niet verwacht dat Jacco de oude nog had _/-\o_ , top Ruud dat je er toch nog een beetje aandacht aan geef.

Peter, je hoort het even wachten nog hahaha, maar idd de rollo heb ik nog morgen even héééééél goed smeren in de hoop dat hij dan wel omhoog en omlaag kan. :Y
Dat ratelen komt later dan wel aan de beurt.

:w
Aart
 
MetalRush zei:
Je bent van harte hoor, Martijn :)
Alleen je weet het: staanplaatsen in de voortuin.... dus neem een paraplu mee :+

ruud ik bedoelde eigenlijk met "date", een afspraakje zoals jij en je vrouw hadden voor dat julie een relatie kregen :)

danny ruud moet anders een party tent opzetten of past dat ook niet. kan de omega er ook in staan.
anders op straat. *O* anders ga ik wel in de auto zitten hou ik het ook droog d:)b.
en in een caravan passen een hoop mensen.
 

yoyo

The UK brothers
Leuk....(NOT), :( :(

Vandaag de geleide gleufjes helemaal schoongemaakt maar nu doet hij nog meer wat hij zelf
wil als dat hij voorheen deed. :S
Eenmaal omhoog (geen probleem) kan hij niet meer op een normale manier omlaag.
Blijft aan één kant staan. 8)7

Dus nu is het toch winter, dus laat ik hem maar zolang in zijn ruststand staan. :Y
Hopende dat Mijnheer Ruud &co een oplossing hebben , anders ff kijken voor een andere
rolllo (niet te duur) die er dan in moet. :|

Gr,
Aart
 
MetalRush zei:
We maken wel even een afspraak, Aart.
Erg jammer dat ie tegen spartelt. Maar we laten ons niet zomaar uit het veld slaan ;)


Idd !

Balen Aart het blijft een zwak onderdeel helaas, maar dat is nu eenmaal zo :)


We gaan er eerdaags wel ff naar kijken of tot een oplossing kunnen komen !




Groetjes,

Sjors
 

yoyo

The UK brothers
Sjors,

Ik geloof helemaaal dat het goed gaat komen, maar ik had er wel een beetje de pl....s in. :(

***

Maar goed het is een zonnescherm en eigenlijk is die bedoeld om de warmte buiten te houden en dat
is nu niet echt nodig. >:)
Maar voor de zomer zal hij hij toch wel doen hahaha :Y

Ik hoor het wel Sjors.
Je weet het waarscijnlijk al maar op zondagen ( jullie heilige Omega dagen) heb k niet zo vaak de tijd. :N

Gr,
Aart
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
We houden ook wel eens op zaterdag Omega dagen hoor Aart. Daar is wel iets op te vinden. :)
 
Bovenaan