Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Zonnerollo zakt niet meer

Dag mannen

Vanmiddag was ik mijn auto aan het stofzuigen, een wekelijks terugkerend ritueel, hierbij laat ik om beschadiging te voorkomen het zonnescherm zakken.
Vanmiddag echter weigerde hij echter dienst, ik hoor als ik de schakelaar indruk wel een klikkend geluid, iemand een ideetje, of met geweld deze slopen ?

gr Huug
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Herkenbaar. Motortje van je rollo is overleden.

Met hoedenplank en al eruit halen en vervangen.
 
@ Hugo


Ik zie dat Berry een complete (grijs van kleur) aanbied voor € 40,- misschien heb je er wat aan.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De lijst die in de kleur van je interieur is kan je zo overzetten. Toevallig afgelopen vrijdag nog gedaan met Sjors. Wel oppassen dat het gordijn niet oprolt, ook ingeklapt zit hij nog onder spanning.
 

yoyo

The UK brothers
vraag gelijk de stekkers erbij! ( male/female)
nu zit het met een kroonsteentje. ;-)
 
P.H. zei:
@ Hugo


Ik zie dat Berry een complete (grijs van kleur) aanbied voor € 40,- misschien heb je er wat aan.

Ja ik zag hem, maar Berry zit hier 200 km vandaan, ik zal onze andere mede OOP,ers in de gaten houden, hij moet zo wie zo vervangen worden :)

gr Huug
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Er gaat binnenkort vast wel iemand die meer in jouw regio zit naar Berry voor een onderdeel. :)
 
renepaul zei:
Pas nog geweest voor wat draadjes |:(

Daar was ik getuige van !

-- 12 nov 2013 22:50 --

hugo46 zei:
P.H. zei:
@ Hugo


Ik zie dat Berry een complete (grijs van kleur) aanbied voor € 40,- misschien heb je er wat aan.

Ja ik zag hem, maar Berry zit hier 200 km vandaan, ik zal onze andere mede OOP,ers in de gaten houden, hij moet zo wie zo vervangen worden :)

gr Huug



als je geen haast hebt kan ik ik het "binnenkort" vanaf Berry mee nemen voor je, ik weet nog niet precies wanneer ?

Leiden Rotterdam is wel te doen denk ik !
 
Nu wil ik niet in de handel van Berry gaan zitten, maar ik heb hier op Bleiswijk een sedan (B1) voor de sloop. En de zonnerollo deed het vorige week nog.
 
Als je weet hoe te demonteren, mag je het komen doen, kan je gelijk een kratje Zoeterwoudse bier mee nemen. Zaterdagmiddag en zondag ben ik vrij. :)
 
Bovenaan